Thursday 02 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۸/۰۲   حجت الاسلام سالاری گفت: برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

در جهاد تبیین باید نقش آفرین بود و بکارگیری افکار عمومی جامعه در اولویت باشد. و هیئت یک پروژه موفق است چون همه را به مشارکت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان طبس بیان کرد: از موارد مهم در نشر خوبی‌ها حضور قوی و داشتن رسانه قوی است لذا دوربین‌ها نباید با قاب بسته کار کنند.

وی افزود: در جبهه فرهنگی باید به این فن‌آوری برسیم تا با یک پیش‌زمینه و صدور ابلاغیه اکثر مردم را به صحنه بیاوریم.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار داشت: حضور قوی، رسانه قوی، توسعه یار جمع کردن، پیوند اجتماعی قوی در محله‌ها و رزمایش در برنامه‌ها با توجه به شرایط امروز که دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته است جهت توسعه کار فرهنگی بسیار بااهمیت است.

 وی گفت: در اثرگذاری کار فرهنگی، تربیت درصحنه باید تقویت شود و در اولویت قرار گیرد و از جاهایی که در این زمینه موفق عمل کرده است یکی نقش مهم هیئت‌های مذهبی و دیگری گروه‌های جهادی است.

وی تأکید کرد: در جهاد تبیین باید نقش‌آفرین بود و به‌کارگیری افکار عمومی جامعه در اولویت باشد و هیئت یک پروژه موفق است چون همه را به مشارکت می‌گیرد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد و پیشرفت‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان توسط نهضت پیشرفت بانوان بیان شد که موارد زیر از مهم‌ترین آن‌هاست؛

1) کار با کودکان درزمینهٔ قرآن تحت عنوان مشکات هدایت به‌صورت هفتگی
2) اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ناشنوایان
3) اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ندامتگاه زنان
4) فعالیت دختران حاج قاسم در سطح مدارس شهرستان
5) برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی تحت عنوان دختران بانشاط با عضویت 130 نفر
6) اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با عضویت 110 نفر
7) تشکیل گروه دخترانه تمنا و فعالیت این گروه درزمینهٔ تربیت مربی نسل امروز
8) تشکیل صندوق وام قرض‌الحسنه جهت کمک به مسئله فرزند آوری
9) فعالیت گروه رسانه‌ای دختران و طلایه‌داران عفاف و حجاب
10) برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی و استقبال خوب دختران 


برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزاری نشست ستاد نهضت پیشرفت بانوان طبس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 89 بار