Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۸/۰۱   تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل

تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل

حجت الاسلام شهریاری امام جمعه شهر ارسک در تجمع هیئات مذهبی گفت:حضور و ابراز همدردی مردم ایران اسلامی برای فلسطینیان و مردم مظلوم غزه نمونه بارزی از نامه 47 نهج البلاغه حضرت علی«ع» است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام  قاسم شهریاری امام جمعه شهر ارسک در تجمع هیئات مذهبی که در محل هیئت ابوالفضلی برگزار شد با اشاره به نامه 47 نهج البلاغه که فرمودند«كُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً»: گفت: حضور و ابراز همدردی مردم ایران اسلامی نمونه بارزی از این نامه گهربار بوده و راهبردی برای مسلمانان جهان در برابر ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی در جمع هیئات مذهبی شهرستان افزود: در جهان امروزی دو گروه در برابر مظلومین هستند یگ گروه آنهایی هستند که در برابر زورگوئیهای ظالم و دشمن ایستادگی می کنند و گروهی هستند که احساس بی مسئولیتی می نمایند که در قران و سوره منافقین از این گروه اخیر به عنوان دسته نفاق یاد می شود.

امام جمعه شهر ارسک با اشاره به حدیث پیامبر اکرم«ص» که فرمودند:« مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» تصریح کرد: کسی که روزش را آغاز کند و هیچ اهتمامی به امور مسلمان‌ها نداشته باشد اساساً مسلمان نیست، و دفاع از مظلوم در طول تاریخ جز سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است

وی نوع مقاومت فلسطینیان در برابر اسرائیل  تا دندان مسلح را بسیار قدرتمند دانسته و تصریح کرد: جنس مقاومت فلسطین و مردم غزه از نوع مقاومتی است که پرونده و طومار دشمن را بسته و او را با دست خالی زمین گیر نموده است.

امام جمعه شهر ارسک یکی از مشکلات فلسطین را وجود شهرک نشینان  دانسته و گفت: این شهرک نشینان مردم مظلوم فلسطین را از خانه هایشان بیرون می کنند و حرفشان این است که آنها نژاد برتر ونقطه روشن عالم هستند و دیگران که نقطه تاریک هستند باید از بین بروند.

وی با اشاره به سخنان سردار قاآنی  ​فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیلی ها هشدار داد که "زودتر خانه‌هایتان را بفروشید، قبل از اینکه فلسطینی‌ها شما را بیرون کنند گفت: امروز روز تحقق عملی این پیام است و همراهی با مردم فلسطین نشانگر انزجار از اسرائیل است.

گفتنی است در پایان مراسم هیئات مذهبی بر علیه اقدامات وقیحانه اسرائیل شعارهایی سر دادند


تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل تجمع هیئات مذهبی شهرستان بشرویه در محکومیت اقدامات رژیم منحوس اسرائیل

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 74 بار