Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۷/۲۶   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند

مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی درتجمع مردم خراسان جنوبی در محکومیت جنایات اسرائیل گفت: مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند و سلاح فلسطینی‌ها از سنگ به موشک تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در تجمع مردم استان در محکومیت جنایات اسرائیل با تأکید بر اینکه آیات قرآن وعده پیروزی حزب الله را بر حزب شیطان داده است، اظهارکرد: اراده خداوند بر این است که در نهایت مستضعفان را پیشوایان زمین قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات« طوفان الاقصی» دشمن صهیونیستی را تحقیر کرد، بیان کرد: جهانیان امروز می دانند که خانه اسراییل امروز از تارهای عنکبوت سست تر است.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه بمباران بیمارستان سندی بر زبونی و خاری اسراییل است، ادامه داد: البته ما فراموش نمی کنیم که جوانان جبهه مقاومت چگونه در حماسه خود دشمن را مبهوت کردند هر چه از طرف دیگر چشمانمان اشک بار جنایت جنگی دشمن صهیونیستی است.

وی گفت: انسانی که در حال غرق شدن دست به هر دستاویزی برای نجات می زنند که وضعیت امروز اسراییل نیز همینگونه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بعد از جنایت اسراییل در بمباران بیمارستان از ساعات نیمه شب در همه جای دنیا شاهد تجمعات اعتراض آمیز هستیم، اظهار کرد: امروز مردم مسلمان متحدتر و انقلابی تر بر نابودی اسراییل تأکید دارند.

حجت الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه شعار« مرگ بر اسراییل» طنین انداز عالم شده است، ادامه داد: اسراییل اگر خبرنگار به شهادت رسانده و بیمارستان بمباران می کند و اگر کودک کشی می کند ملت فلسطین زنده تر به راه خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: ملت فلسطین اگر از شهادت ترس داشتند تا به امروز باریکه غزه را ترک می کردند نه اینکه برای مقابله با دشمن سنگ به دست فرزند خود بدهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم فلسطین هیچگاه در 80 سال اشغال از مقاومت کوتاه نیامدند، گفت: سلاح فلسطینی ها از سنگ به موشک تبدیل شده و گنبد آهنین اسراییل تبدیل به تار عنکبوت شده است.

حجت الاسلام سالاری مکی ادامه داد: اسراییل اگر توان رزم دارد در مقابل سربازان جبهه مقاومت بجنگد نه اینکه مردم بیگناه را به شهادت برساند.

وی با بیان اینکه جنایت های اسراییل در سال های بسیار گذشته در صبرا و شتیلا و دیریاسین و .. نیز رخ داد، یادآور شد: در پس این اتفاقات تلخ در نهایت شاهد پیروزی رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی فتوای جهاد بدهند بی شک مرزهای ما چون ایام اربعین مملو از جمعیت خواهد شد.


مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند مردم فلسطین هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده‌اند

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 66 بار