Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۴/۲۰   «حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است

«حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است

مسئول نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به رویکرد جدید سازمان در مورد نهضت پیشرفت زنان گفت: طرح «حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، راحله بیدویی نژاد، مسئول نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در نشست توجیهی نهضت پیشرفت بانوان و حرف آورد و تواصی به عفاف و حجاب که در محل حوزه علمیه شهرستان بشرویه برگزار شد، گفت: نهادینه شدن طرح حرف آورد در دل مردم از مهم‌ترین مسائل موردبحث در نهضت پیشرفت زنان است.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت نهضت پیشرفت زنان در استان‌ها افزود: اگر نهضت پیشرفت زنان در کشور نبود شاید شاهد حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نبودیم.

بیدویی نژاد ارتباط فضای مجازی بازندگی انسان‌ها را جداناپذیر دانسته و تصریح کرد: متأسفانه تاکنون محتوای فضای مجازی برای بانوان کشور فراهم نشده است و بعد از واجبات اهم مستحبات، کار فرهنگی در فضای مجازی است، مسئله‌ای که بانوان می‌توانند به دلیل مشغله‌های کمتر از مردان، نقش مؤثر بیشتری در فضای مجازی داشته باشند.

وی در خصوص نهضت پیشرفت بانوان که از مأموریت‌های ویژه دفتر امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی است،گفت: نهضت بانوان یک سالی شده است که فعالیت خود را آغاز کرده است و با رویکرد جدید و تحولی سازمان تبلیغات اسلامی و حضور سرکار خانم سعیدی به‌عنوان مدیرکل امور بانوان، توجه ویژه‌ای به قشر عظیم جامعه بانوان انجام‌شده که امیدواریم باهمت و تلاش همه شما خواهران انقلابی، شاهد به صحنه آوردن تمام ظرفیت‌های بانوان در همه میدان‌ها باشیم.

بیدویی نژاد طرح حرف آورد را طرحی اجتماعی محور برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح «حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است و هر بانوی دغدغه‌مند انقلابی می‌توان یک کنشگر واقعی در عرصه تبلیغ باشد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان مردمی کردن طرح حرف آورد و نهضت پیشرفت بانوان در بین مردم را اساسی و مهم دانسته و تصریح کرد: این طرح اقدامی هم‌افزا و مشترک میان شبکه‌های مختلف مردمی است و ما می‌توانیم این اقدام را توسعه و گسترش دهیم و مردم را به وظایف خود آشنا کنیم که تبلیغ مردمی را اقامه کنند و امروزه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی وظیفه‌شان اقامه تواصی است و «حرف آورد» وسیله اقامه تواصی است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی دارای نقاط ضعف و آسیب‌پذیری است، گفت: ما باید با آسیب‌شناسی فضای مجازی، آن را به نفع خود اداره کنیم و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در آن استفاده نماییم.

بیدوی نژاد گفت: بانوان دغدغه‌مند و مؤمنه باید با ورود در فضای مجازی در عین رعایت عفاف و حجاب در خصوص مسائل موردنیاز فرهنگی صحبت و مطالبه‌گری نمایند و درست است که فضای مجازی نقاط ضعف زیادی دارد اما می‌توانیم پتانسیل‌های خوب آن را به نفع خود بچرخانیم و به قول مقام معظم رهبری از نقاط قوت فضای مجازی استفاده کنیم.


«حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است «حرف آورد» گام ساده‌سازی شده تبلیغ مردمی است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 327 بار