Saturday 04 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۷/۲۴   هنرنمایی یک ملت مظلوم و تحقیر رژیم اسراییل در «طوفان الاقصی»

هنرنمایی یک ملت مظلوم و تحقیر رژیم اسراییل در «طوفان الاقصی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات طوفان الاقصی هنرنمایی یک ملت مظلوم و ستمدیده در برابر غاصب سرزمینشان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز پیش در دانشگاه افسری امام علی (ع) درباره با عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه گفتند «زلزله ویرانگر ۱۵ مهرماه یک شکست غیرقابل‌ترمیم برای دشمن صهیونیستی است» که این جمله از جهات مختلف قابل‌توجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل غیرقابل‌ترمیم بودن شکست دشمن در عملیات طوفان الاقصی این بود که هیمنه صهیونیست غاصب شکسته شد و اسرائیل امروز به‌هیچ‌وجه اسرائیل یک ماه قبل نیست.

 

دشمن صهیونیستی به مظلوم‌نمایی روی آورده است

حجت‌الاسلام سالاری بابیان اینکه اسرائیل و حامیانش در عرصه رسانه به‌دروغ گویی روی آورده‌اند، گفت: امپراتور رسانه‌ای دشمن می‌خواهد مظلوم‌نمایی رژیم غاصب را به ذهن مردم وارد کند ولی اراده خداوند رسوایی دشمن اسلام و قرآن است.

وی ادامه داد: اسرائیل در چند سال اخیر به عادی‌سازی روابط با برخی از کشورهای اسلامی روی آورده است که برخی از این کشورها نیز بعد از عملیات الاقصی از مواضع خودشان برگشته و درس‌های متعددی از آن گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: با اقدام شجاعانه جوانان فلسطینی کشورهای حامی مقاومت نیز انگیزه چند برابری پیدا کردند چراکه همه دریافتیم که دشمن صهیونیستی متزلزل و شکست‌پذیر و از درون قابل منهدم شدن است.

 

انسجام داخلی اسرائیل از بین رفته است

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اختلافات داخلی درون اسرائیل ادامه داد: انسجام داخلی رژیم صهیونیستی از بین رفته و حتی مردم خود اسرائیل نیز دیگر به سران شأن اعتماد ندارند و شاهد خروج بسیاری از آنان از سرزمین‌های اشغالی هستیم.

وی بابیان اینکه درمجموع این روزها شاهد هنرنمایی یک ملت مظلوم و ستمدیده در برابر با ظلم هستیم، گفت: رفتار جوانان جبهه مقاومت در فلسطین در برابر اسرائیل یک رفتار قرآنی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: بر اساس آیات قرآن هیمنه دشمن نباید مانع شود که در برابر ظلم به دیگر مسلمانان، بی‌حرمتی به مسجد و … بی‌تفاوت باشیم بلکه با امید به وعده‌های الهی در برابر مستکبران شجاعانه بایستیم.

 

جوانان مقاومت اسرائیل را تحقیر کردند

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه سیلی و ضربه کاری رزمندگان اسلام دشمن غاصب را تحقیر کرده است، اظهار کرد: زیرساخت‌های اسرائیل نیز ازنظر نظامی از بین رفته و دروغ‌گویی‌های آنان درباره گنبد آهنین مشخص‌شده است و دیگرکسی به حرف‌ها و رجزخوانی‌های آنان اعتمادی نخواهد داشت.

وی گفت: در مورد فلسطین و درنده‌خویی اسرائیل نباید در عرصه رسانه بی‌تفاوت بوده بلکه در عرصه جهاد تبیین باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 44 بار