Saturday 04 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۷/۲۰   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم

تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر می‌خواهیم سرباز برای انقلاب و امام زمان (عج) تربیت کنیم باید بر روی موضوع تبلیغ دانش آموزی توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست آموزشی با موضوع هوش مصنوعی ویژه امامان خراسان جنوبی که با عنوان «نشست آموزشی شهید امنیت حجت‌الاسلام شیخ محمد مؤیدی (ره)» برگزار شد، بیان کرد: فعالیت در حوزه تبلیغ، تلاش در حوزه‌ای است که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه برکات زندگی خود را از سال‌های تبلیغ می دانم، اظهار کرد: یکی از نیازهای عرصه تبلیغ، تبلیغ دانش آموزی است چرا که دشمن بر روی نسل جدید متمرکز شده است.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه قرارگاه نوجوان در خراسان جنوبی راه اندازی شده است، بیان کرد: در زمینه تبلیغ برای نوجوانان و دانش آموزان باید جریان سازی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی را باید مقابله به مثل جواب داد، افزود: اگر می‌خواهیم سرباز برای انقلاب و امام زمان (عج) تربیت کنیم باید بر روی موضوع تبلیغ دانش آموزی توجه ویژه ای داشته و در این زمینه کار میدانی کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری در زمینه شیوه کار در فضای مجازی ادامه داد: شاید برخی از مبلغان از کار تبلیغی در فضای مجازی به واسطه هجمه‌ها و در واقع فحاشی‌های جبهه مخالف پرهیز داشته باشند در حالی که باید وارد این عرصه‌ها شده و از این جهت نگرانی نداشته باشیم.

وی یادآور شد: باید در زمینه موضوعاتی چون تربیت دینی و قرآنی در مساجد، جذب نوجوانان، رونق گرفتن نماز صبح و… رایزنی داشته و تجربیات را به یکدیگر منتقل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در زمینه مشکلات معیشتی مبلغان ادامه داد: با وجود همه سختی‌های معیشتی بسیاری از مبلغان به صورت جهادی و با علاقه کار تبلیغی خود را در سرمای زمستان و گرمای تابستان انجام می‌دهند و از این جهت از همه آنان و خانواده‌های آنان تشکر می‌کنم.

 


تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم تبلیغ دانش آموزی را جدی بگیریم

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 64 بار