Friday 03 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۷/۱۸   دبیر ستاد عملیات‌های تبلیغات اسلامی: خراسان جنوبی به کار فرهنگی ویژه شناخته شده است

خراسان جنوبی به کار فرهنگی ویژه شناخته شده است

دبیر ستاد عملیات‌های تبلیغات اسلامی گفت: خراسان جنوبی از گذشته به کار فرهنگی ویژه شناخته شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام سعید روحانی، دبیر ستاد عملیات های سازمان تبلیغات اسلامی در نشست ارزیابی عملیات محرم و صفر 1402 در خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی از گذشته به کار فرهنگی ویژه می‌شناسیم.

دبیر ستاد عملیات‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این اقدامات فرهنگی به ویژه در موکب‌های خدمت رسانی در کاظمین جلوه بیشتری داشته است.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اینکه برای پخته‌تر شدن کارها نظر استان‌ها را نیز در مورد عملیات‌های محرم و صفر جویا می‌شویم، ادامه داد: در عملیات‌های فرهنگی نیاز است همه ظرفیت‌های سازمان از نهضت پیشرفت بانوان، حوزه هنری و … پای کار بیاید.

دبیر ستاد عملیات‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای محتواهای عملیات‌های فرهنگی شرایط جامعه را مد نظر قرار داده و از هیأت‌های اندیشه ورز کمک کمک می‌گیریم.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه در برنامه‌های فرهنگی هیچ وقت یک نسخه واحد برای کل کشور نمی‌پیچیم، اظهار کرد: استان‌ها می‌توانند برنامه‌های فرهنگی را بومی سازی کرده و با زیست بوم خود منطبق کنند ولی در نهایت همه یک هدف و قبلاً واحد در عملیات‌ها خواهیم داشت.

وی افزود: در پایان نقاط قوت و ضعف عملیات‌های اجرا شده در هر استان را بررسی خواهیم کرد چرا که هر سال عملیات‌های فرهنگی ما باید از سال قبل بهتر و تأثیرگذارتر باشد.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 101 بار