Wednesday 08 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۷/۱۳   تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی قائنات درهفته وحدت

تشریح برنامه های اداره تبلیغات اسلامی قائنات درهفته وحدت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات برنامه های این اداره در گرامیداشت هفته وحدت را تشریح کرد.

 

به گزارش روابط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات برنامه ها و فعالیتهای این اداره در گرامیداشت هفته وحدت را تشریح کرد.

 حجت الاسلام سهرابی نژاد اظهار داشت: حضور فعال هیئات مذهبی در برنامه های گرامیداشت هفته وحدت، حضور روحانیون مستقر و طرح هجرت، بومی و ائمه جماعات مساجد در برنامه گرامیداشت هفته وحدت و تبیین و تشریح همدلی وحدت در بین مسلمانان توسط این عزیزان، برگزاری گفتمان های دینی با موضوع  وحدت و همدلی از فعالیتهای این اداره در هفته وحدت می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات، برگزاری سخنرانی های مذهبی، مداحی و مدیحه سرایی، برگزاری مراسم میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سطح مساجد و حسینیه ها، برگزاری ایستگاه های صلواتی، نصب پارچه و تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه های این اداره در هفته وحدت برشمرد..

حجت الاسلام  سهرابی نژاد تصریح کرد: برگزاری جشن محوری در روستای تلفیقی مهدی آباد، برگزاری جشن محوری با حضور 2 هزار نفر همراه با اجرای برنامه های شاد در سالن آمفی تئاتر شهرداری در منطقه گردشگری بوذجمهر، برگزاری جشن هفته وحدت در مساجد، برگزاری مسابقات قرآنی، برپایی گفتمان های دینی در سطح مدارس در خصوص نقش وحدت و اثرات آن در جهان اسلام از جمله برنامه های  هفته وحدت می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب در کنار نقش اسلامی و رهبری وحدت بوده است هفته وحدت را نماد همدلی همه مسلمانان در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان ذکر کرد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 58 بار