Thursday 02 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۷/۰۵   برگزاری جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: کمترین وظیفه ما در برابر این شهداء، پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام این عزیزان است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در جلسه برنامه‌ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل نهاد امامت جمعه بشرویه برگزار شد گفت: کمترین وظیفه ما در برابر این شهدا، پاسداشت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام این عزیزان است.

 وی افزود: متأسفانه طی چندماهه گذشته دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ایجاد ناامنی، نارضایتی و خدشه‌دار نمودن چهره انقلاب فروگزار نکردند و در این ایام، تعدادی از جوانان خوب، نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج مردمی تقدیم نظام و انقلاب شدند و به شهادت رسیدند که کمترین وظیفه ما در این زمان، پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و نام این عزیزان است.

 سید محمود پناهی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بشرویه نیز با مهم و ضروری دانستن برگزاری این مراسمات و تأکید بر برگزاری باشکوه این برنامه، از ابتکار عمل سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص تشکر نمود و افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت تأکید فرمودند که ” یکی از چیزهایی که دشمنانِ ما روی آن تکیه می‌کنند، خدشه‌ی در ارزش‌های نیروهای مسلّح است، یا خدشه‌ی در شرافت و کرامت نیروهای مسلّح است؛ با انواع و اقسام شیوه‌هایی که دارند، در این زمینه‌ها کار می‌کنند؛ باید مراقب بود” و اینکه “نیروهای مسلّح کار خودشان را قدر بدانند، ارج بنهند، اهمّیّت بدهند، افتخار کنند به کاری که انجام می‌دهند؛ مردم هم بایستی قدر اینها را بدانند”؛ لذا این برنامه در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای امنیت و غیرت که در اغتشاشات و برنامه‌های اخیر دشمنان به شهادت رسیدند و همچنین پاسداشت و ارج‌نهادن به فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی ضروری است و می‌بایست باشکوه برگزار گردد.

 وی همچنین به برنامه‌ها و تلاش‌های دشمنان در ایجاد ناامنی و نارضایتی در سطوح مختلف اشاره داشت و به مردم عزیز اطمینان خاطر داد نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی همیشه در کنار مردم خواهند بود و با جان‌فشانی و رشادت‌های خود اجازه تعدی و تجاوز را به احدی نخواهند داد. وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای امربه‌معروف از مظلومیت این شهدا و معصومیت فرزندان و خانواده شهدا سخن گفت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا زارعی امام‌جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه شهدای نیروی انتظامی مظلومیت خاصی دارند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد فرماندهی انتظامی و عزیزان خدمتگزار در این حوزه نکته‌ای فرمودند مبنی بر اینکه نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است و تأمین امنیت جانی، مالی، روحی و اخلاقی و آسایش مردم را از وظایف خطیر نیروی انتظامی برشمردند و آن را مایه‌ی افتخار و مباهات نظام اسلامی دانستند؛ لذا می‌طلبد که شهدای این مجموعه و شهدای غیرت و آمران به معروف که در اتفاقات و حوادث اخیر به شهادت رسیدند از این مظلومیت دربیایند.

 وی با تأکید بر اینکه این‌گونه برنامه‌ها و مراسمات لازم است بیشتر و باشکوه‌تر برگزار شود افزود: این مراسم اولاً برای آنهایی که برای امسال برنامه داشتند پیام دارد و آنها متوجه خواهند شد که این مردم همچنان پای نظام و آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند؛ دوم اینکه موجب یاس و ناامیدی و ناامنی برای دشمن و بدخواهان می‌شود.

 وی این رشادت‌ها و فداکاری‌ها در نسل جدید را پیوند هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: حضور باشکوه و مؤثر مردم در این برنامه‌ها به تقویت برنامه‌های نظام و امنیت کشور کمک می‌کند و باید این ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و حفظ نمود.


برگزاری جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزاری جلسه برنامه ریزی شهدای امنیت و غیرت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 35 بار