Monday 06 May 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۲/۰۶/۲۸   تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس

تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس

در ایام پایانی ماه صفر و همزمان با فرارسیدن شهادت امام رضا (ع)، 950 نفر از دلدادگتن حریم رضوی در قالب 5 کاروان پیاده به مشهد مقدس مشرف شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در واپسین روزهای ماه صفر همه ساله، جاده های منتهی به مشهدالرضا شاهد حضور زائرانی ست که از جای جای کشور در آیین پیاده روی به این شهر زیارتی شرکت می کنند تا خود را برای شهادت امام رضا (ع) به بارگاه آن امام همام برسانند.

در طول مسیر سفر پیاده مشهد سعی شده امکانات مختلفی فراهم شود تا همه زائران بدون هیچ  مشکل و زحمتی راه را به انتها برسانند. از جمله تسهیلاتی که ارائه می شود می توان موارد زیر را عنوان کرد: در طول مسیر وعده های غذایی، مکان هایی برای اقامه نماز و استراحت، سرویس های بهداشتی، اسکان زائران در شب، امداد گران به طور کامل در سراسر جاده، آماده خدمت رسانی هستند، تامین امنیت در طول مسیر، توسط نیروهای انتظامی به شایستگی تمام فراهم شده است و حتی اگر فردی به دلیل ناتوانی جسمانی نتوانست پیاده روی را ادامه دهد، می تواند از وسایل نقلیه استفاده کند و خود را به حرم امام رضا برساند.

در شهرستان فردوس نیز 950 نفر از زائرن پیاده متشکل از 528 زن و 422 مرد در قالب 5 کاروان زیارتی مسیر 40 کیلومتری ملک آباد - مشهد از سمت جاده قدیم را طی 2 روز پیاده روی کردند.


تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس تشرف 950 زائر از شهرستان فردوس با پای پیاده به مشهد مقدس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 131 بار