Monday 06 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۶/۱۶   همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس

همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس

حجت الاسلام هدایت در اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس گفت: پرچم انقلاب اسلامی را شهدانی بلند کردند که هدفشان امام حسین(ع) بود و انقلاب امام خمینی(ره) در راستای ادامه راه امام حسین(ع) بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، همایش پیاده روی و نیز اجتماع بزرگ «عاشقان ثارالله» همراه با قرائت زیارت اربعین توسط مداح اهل بیت (ع) کربلایی جلال ابراهیمی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی هدایت از سخنرانان برجسته اعزامی از شهر مقدس قم و مرثیه سرایی و نوحه خوانی کربلایی حسین داریوش ذاکر اهل‌بیت(ع) در صبح اربعین حسینی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ حجت الاسلام  هدایت؛ روحانی اعزامی از شهر مقدس قم گفت: اگر انسان در عرفان و معنویت می خواهد به مقاماتی برسد برای چهل مؤمن باید دعا کند؛ اوج کمال عاشورا و کمال سلوک با امام حسین(ع) در اربعین است.

وی گفت: افرادی که در مسیر زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار می گیرند با هر قدم به سمت زیارت حضرت بدی ها از آنان ریشه کن و خوبی ها برایشان ایجاد می‌شود و زائر امام حسین(ع) در کنار حرم آن امام همام به قله سعادت می رسد.

حجت الاسلام هدایت بیان کرد: اوج کمال در زیارت اربعین بیان شده است؛ بر اساس زیارت اربعین معرفت به امام حسین(ع)، اهداف امام حسین(ع) و روش ایشان برای دفاع از جبهه حق و خصوصیات دشمن امام حسین(ع) از درس های اربعین حسینی است.

وی افزود: دنیا طلبی و فریب دنیا خوردن، ما را در صف دشمنان امام حسین(ع) قرار می دهد؛ وظیفه امروز ما پیدا کردن جبهه امام حسین(ع) و یاری امام زمان(عج) در قالب تحقق اهداف امام حسین(ع) است.

وی با توجه به مسئله مهم جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین و دفاع از حق با بذل جان و مال روش امام حسین(ع) بود و هدف آن حضرت از خیرخواهی و بذل جان نجات مردم از جهالت بود.

وی گفت:  پرچم انقلاب اسلامی را شهدایی بلند کردند که هدفشان امام حسین(ع) بود و امام خمینی(ره) انقلاب کرد که راه امام حسین(ع) را ادامه دهد.

لازم به ذکر است همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از محل دفتر امام جمعه شهرستان طبس تا آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) به طول 3 کیلومتر انجام شد و در طول مسیر از عزاداران اربعین حسینی توسط  مواکب و ایستگاه های صلواتی پذیرایی به‌عمل آمد.

 


همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس همایش پیاده روی و اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 77 بار