Monday 06 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹   گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در سربیشه

گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در سربیشه

مراسم گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در سربیشه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مراسم گرامیداشت  یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر با حضور امام جمعه سربیشه و فرماندار سربیشه و جمعی از مسئولان و مردم در محل مهدیه سربیشه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید حسن کاظمی امام جمعه شهر سربیشه گفت: منش انقلابی، روحیه جهادی، عملگرایی، ولایت‌مداری و خدمت بی منت از صفات برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود و همین صفات سبب جاودانگی نام و یاد آن دو بزرگوار شد.

وی با اشاره نامه ۵۳ نهج‌البلاغه گفت:نامه ۵۳ نهج‌البلاغه در حقیقت منشور حکومت و دولت اسلامی است و باید توصیه‌های مولا علی(ع) به مالک اشتر در این نامه فصل‌الخطاب تمامی مدیران در همه رده‌های حکومتی و دولتی باشد.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه امروزه هدایت و حاکمیت این انقلاب و نظام را  شخصی مومن، بصیر، بادرایت، آگاه و هوشمند به معنای واقعی کلمه در دست دارد، تصریح کرد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری شاخصه هر مدیری در این نظام و دولت باید باشد.

وی با اشاره به اینکه مکرر شاهد بودیم هر زمان مدیران و دست‌اندرکاران نظام از سخنان و فرامین رهبری در هر زمینه‌ای پیروی و اطاعت کردند در آن زمینه موفقیت و سربلندی برای نطام و انقلاب حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نظام اسلامی و دولت مردمی سیزدهم با روحیه و کار جهادی فعالیت‌های چشمگیر و حتی کم نظیری را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهد که همه ما مدیران و مسئولان وظیفه داریم این اقدامات را برای مردم بازگو و تببین کنیم.

در ادامه  مهندس لکزایی فرماندار سربیشه اظهار داشت: روحیه انقلابی و کار برای رضای خدا دو شاخصه شهید رجایی و باهنر بود که نام و یاد آنها را برای همیشه جاودان کرد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیران امروز رسالت سنگینی در راه خدمت به مردم بر عهده داریم، تصریح کرد: این مردم همان مردمانی هستند که با حضور همیشگی خود، صحنه‌هایی همچون ۹ دی و مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و ... را رقم زدند.

فرماندار سربیشه با اشاره به سخنان اخیر رهبری در مورد دولت مردمی آیت‌الله رئيسی گفت: اقا فرمودند من علاوه بر حمایت از عملکرد دولت در این دوسال، از عملکردشان تجمید نیز می‌نمایم و این مدال افتخاری است که شامل حال ما کارگزاران دولت شده است.

لکزایی با بیان اینکه دولت طی این دو سال اقدامات شاخص و غیر قابل مقایسه‌ای نسبت به دولت قبل انجام داده است، تصریح کرد: این دولت همانند دولت قبل امروز را فدای فردا نکرد و توانسته طرح های کلان و ملی زیادی را جهت رفاه مردم تعریف و اجرایی کند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در همین مدت در زمینه مهار تورم، نقدینگی، نرخ رشد اقتصادی، رشد سرمایه در گردش و نرخ بیکاری به توفیقات بسیار ارزنده‌ای دست یافته است.

فرماندار سربیشه اضافه کرد: در این دولت ۵ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در سطح کشور احیا شده که اشتغال ۱۱۸ هزار نفر را در پی داشته است.

لکزایی با اشاره به اینکه نمره قبولی ما مدیران میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: اقدامات و تلاش‌های ما مسئولان در حضور مردم در صحنه انتخابات بسیار حائز اهمیت است.


گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در سربیشه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 55 بار