Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۲/۰۶/۰۸   برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در فردوس

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در فردوس

به همت اداره تبلیغات اسلامی فردوس، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و ساروز شهادت شهدیان رجایی و باهنر، مراسمی در قالب یادواره شهدای دولت در محل مسجد چهارده معصوم علیه السلام فردوس با حضور حجت الاسلام شاکری امام جمعه شهرستان، مهندس روشن فرماندار و رئیس و کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی، جمعی از مسئولین، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم همراه با اجرای آقای بهمدی از راویان شهرستان، برگزرا شد.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه فردوس و سخنران مراسم با اشاره به مظلومیت نظام و ترور شخصیت های موثر و شاخص به عنوان یکی از مصادیق بارز این مظلومیت و ذکر جلوه هایی از الگوی شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دشمنان با ترور افراد شاخص و تاثیرگذار نه تنها در اوایل انقلاب بلکه برای همیشه سعی در کمرنگ کردن ولایت در جامعه دارند و لذا یکی از درس هایی که از حضور در برنامه یادواره شهدا باید آموخت بحث بصیرت افزایی است.

 روایت گری راوی مطرح کشوری آقای فولادی و پخش کلیپ بیاناتی از مقام معظم رهبری پیرامون دولت و ضرورت خدمت به مردم از دیگر برنامه های یادواره بود.


برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در فردوس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 72 بار