Monday 06 May 2024

جستجو

شهرستان سربیشه ۱۴۰۲/۰۶/۰۹   روحانیون نقش پر رنگی در جهاد تبیین دارند

روحانیون نقش پر رنگی در جهاد تبیین دارند

فرماندار شهرستان سربیشه در جلسه گرامیداشت هفته دولت به نقش پر رنگ روحانیت در جهاد تبیین اشاره کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مهندس لکزایی فرماندار شهرستان سربیشه در جلسه دیدار تعدادی از مبلغین در هفته دولت به نقش پر رنگ روحانیت در جهاد تبیین اشاره کرد و خواستار تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت مردمی در تمامی منبرها و به ویژه تریبون نماز جمعه توسط ائمه جمعه و روحانیون شد.

حجت الاسلام کاظمی امام جمعه شهر سربیشه ضمن تبریک و خداقوت هفته دولت، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به اعتراف غربی ها معادله قدرت جهانی را تغییر داد و به شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی جامعه عمل پوشاند.

وی ادامه داد: دولت شهیدان رجایی و باهنر، به دلیل مردمی بودن، در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد و لازم است تا درس‌هایی که این شهدا با گفتار و رفتار خود به جامعه اسلامی دادند، برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین و بازگو شود.

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که شهریورماه در تاریخ ایران اسلامی، چه ابعادی دارد و چه افرادی در این ایام، جان خود را فدای اعتلای ارزش‌های اسلامی کردند، معرفی جایگاه این شهدا باید در این روزها به اولویت همه افراد تبدیل شود.

حجت الاسلام کاظمی تأکید کرد: هفته دولت و تبیین خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی در اصل، عمل به جهاد تبیین و خنثی کننده توطئه دشمنان در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه اسلامی است، دولت سیزدهم در دو سال اخیر خدمات ماندگار و بزرگی را انجام داده و لازم است تا ابعاد مختلف این خدمات و دستاوردهای آن برای همگان بازگو شود.

فرماندار سربیشه در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، افزود: نقش روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تداوم آن با تبیین ارزش های انقلاب برای نسل های جوان پر رنگ بوده و بسیار تاثیر گذار است.

محمدرضا لکزایی با تاکید بر اینکه جایگاه و اهداف انقلاب باید به نسل های آینده منتقل شود، اضافه کرد: فداکاری و جانفشانی های مردم و قدرت آنان در برابر ظلم و استکبار باید برای همیشه باقی بماند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و افزود: امروزه امنیت پایداری که در کشور وجود دارد در مقایسه با کشورهای همجاور قابل قیاس نیست و این همگی در سایه انقلاب اسلامی محقق شده که باید قدر این نعمت را بیش از پیش بدانیم.

فرماندار سربیشه در پایان به نقش پر رنگ روحانیت در جهاد تبیین اشاره کرد و خواستار تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت مردمی در تمامی منبرها و به ویژه تریبون نماز جمعه توسط اائمه جمعه و روحانیون شد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سربیشه
بازدید : 68 بار