Thursday 02 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۶/۰۹   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات؛ ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است

ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در جمع مسئولین هیئات مذهبی شهر قاین گفت: ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در جمع مسئولین هیئات مذهبی شهر قاین گفت: ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است.

حجت‌الاسلام سهرابی نژاد در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین امام حسین (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) و نهضت عاشورا متعلق به همه بشریت است و همه می توانند از این نهضت الگوبرداری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات با بیان این مطلب که امام حسین(ع) برای همه طبقات اجتماعی، برای همه سنین و همه نسل ها الگو و دوست داشتنی است خاطرنشان کرد: قیام آن حضرت احیای دین جد بزرگوارش را به همراه داشت و در عین حال درس مبارزه با ظلم و ستمگری و طرفداری از مظلومین را به همگان می آموزد.

وی عزاداری و اشک ریختن برای امام حسین(ع) و برگزاری مراسم در ماه محرم و صفر را از جمله عوامل زنده نگه داشتن قیام عاشورا دانست و تصریح کرد: البته در مراسم امام حسین(ع) علاوه بر عزاداری باید اهداف امام حسین و نهضت عاشورا به درستی تشریح و شناخت جامعه نسبت به این قیام روزبه روز بیشتر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات در پایان گفت: ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است و اگر همه مردم دین و رهنمودهای ائمه معصومین (ع) را سر لوحه زندگی خود قرار دهند و از دین فاصله نگیرند قطعا در زندگی موفق و سعادتمند خواهند بود.


ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است ریشه تمام آسیبهای اجتماعی در فاصله گرفتن از دین است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 109 بار