Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۶/۰۷   آمادگی موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد قائنات جهت پذیرایی از زوار پاکستانی

آمادگی موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد قائنات جهت پذیرایی از زوار پاکستانی

خدمتگزاران موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد قائنات جهت پذیرایی از زوار پاکستانی آمادگی کامل دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ خدمتگزاران و دست اندکاران موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد قائنات جهت پذیرایی از زوار پاکستانی و همچنین کاروانهای پیاده اعلام آمادگی کردند.

محمد علی خالقی مسئول موکبامام زاده زید ابن محمد فرخ آباد شهرستان قائنات از آمادگی این موکب جهت پذیرایی از زوار پاکستانی و همچنین کاروانهای پیاده که از مسیر قائنات عبوذر می کنند خبر داد.

مسئول موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد شهرستان قائنات گفت: این موکب جهت پذیرایی از زوار پاکستانی چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت از مشهد مقدس آماده پذیرایی و اسکان از این عزیزان می باشد.

خالقی افزود: موکب امام رضا به کاروانهای پیاده که از استان سیستان و بلوچستان و استان خراسان جنوبی که از شهرستانهای نهبندان، سربیشه، خوسف، درمیان، بیرجند و حتی روستاهای همجوار که از این مسیر عبور می کنند آماده پذیرایی و اسکان از این عزیزان نیز می باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سالانه در ایام دهه آخر ماه صفر نزدیک به 3000 نفر زائر پاکستانی و کاروانهای پیاده که از مسیر شهرستان قائنات چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشه عبور می کنند خدمات رسانی انجام می شود.

مسئول موکب امام زاده زید ابن محمد فرخ آباد شهرستان قائنات با اعلام شماره تماس (09155616705 محمد علی خالقی) تصریح کرد: خدمت به زائرین امام رضا (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باعث افتخار مجموعه موکب امام رضا (ع) شهرستان قائنات می باشد و به خود می بالیم بتوانیم نوکری زوار اهل بیت علیهم السلام را داشته باشیم. در همین راستا اعلام آمادگی صددرصد خود به زوار و کاروانهای پیاده در ایام دهه آخر ماه صفر را اعلام می داریم.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 133 بار