Thursday 02 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۵/۱۸   حجت الاسلام بهشتی فر گفت: تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم

تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم

نظم و آرامش موجود در مراسمات محرم نتیجه تلاش و کوشش نیرو‌های مخلص نیروی انتظامی و امنیتی هست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت الاسلام رضا بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامي شهرستان طبس ، به همراه صفایی مسئول شورای هیئات مذهبی و ابراهیمی نماینده کانون مداحان شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی از زحمات و تلاش‌های سرهنگ فاضل مریمی و مجموعه کارکنان پلیس طبس ، در راستای تامین و نظم امنیت مراسمات عزاداری دسته جات و هیئات  مذهبی در دهه ی اول محرم  بويژه مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر و تشکر کردند. 

در این دیدار حجت‌الاسلام بهشتی فرگفت: به فرمایش مقام معظم رهبری دشمنان تلاش کردند و سعی کردند محرم را بی‌رونق کنند؛ درست نقطه‌ی مقابل خواست آن‌ها اتفاق افتاد. دهه‌ی عاشورای امسال، پرشورتر، پرحرکت‌تر، پررونق‌تر و پرفایده‌تر بود.

وی گفت: نظم و آرامش موجود در مراسمات محرم  نتیجه تلاش و کوشش نیرو‌های مخلص نیروی انتظامی و امنیتی هست.

در ادامه صفایی؛ مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان اظهار کرد : صحه ای که رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری مراسمات محرم گذاشتند و نیز همراهی و همدلی تمامی خادمین حسینی خصوصاً پرسنل خدوم نیروی انتظامی باعث شد تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شود.و آرامش خاصی در جلسات محرم بر قرار باشد.  

در ادامه این جلسه ابراهیمی،  نماینده کانون مداحان شهرستان گفت: حضور چشمگیر مردم در مراسم همان آرامشی است که عزیزان نیروی انتظامی ایجاد کردند.

در ادامه فرمانده انتظامی طبس ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در جلسه و آرزوی قبولی عزاداری ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام ، اظهار داشت: فعالیت‌ها و تلاش‌های پلیس در خدمت رسانی به مردم، و به خصوص عزاداران حسینی را از افتخارات خود می‌داند و تلاش در راستای تحقق امنیت اجتماعی پایدار که لایق مردم شریف ایران اسلامی و شهرستان طبس است را وظیفه ذاتي خود می‌دانیم.


تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول شورای هیئات مذهبی از نظم بخشی مطلوب در ایام محرم

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 89 بار