Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۵/۱۵   به همت اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه انجام شد اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم

اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم

توسط اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه یک دستگاه یخچال به یک خانواده محروم دارجی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با گذر از جاده هایی پرپیچ و خم، به روستایی می رسیم زیبا و مرزی که تنها هدیه مردمانش لبخند رضایت است و تنها داشته ات در برابر آنان احساس مسئولیت و انجام وظیفه.

 حالا بعد از چندین سال پیر زنی مهربان و محروم به آرزوی خود رسیده است و توسط کمیته امداد حضرت امام ره صاحب خانه ای هرچند کوچک اما امن شده است.

حجت الاسلام مجتبی میری مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت :منزل مسکونی پیرزن مهربان روستایی یکی از چند خانواده شناسایی شده اداره تبلیغات اسلامی بود که این اداره در صدد است تا دردی از آلام مردم زجر کشیده و مستضعف را که به فرموده امام راحل انقلاب از آن آنهاست کم نماید .

حجت الاسلام میری که با همکاری واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان توانسته قدمی دیگر در راستای خدمت به محرومان بردارند در اینباره می گوید: طی بررسی میدانی و گزارش خانه قرآن روستا متوجه شدیم این خانواده که شامل مادر و دخترانش هستند فاقد امکاناتی همچون آبگرمکن ، یخچال و گازکشی منزل می باشند.

وی ادامه داد: طی تعامل و رایزنی با خیرین اصفهان یک دستگاه یخچال به همت اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه خریداری و به مادر روستایی زیرکوهی اهدا شد.

همچنین مقررشد گازکشی منزل نیز توسط اداره تبیلغات اسلامی زیرکوه انجام شود.


اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم اهدا یک دستگاه یخچال به خانواده محروم

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 75 بار