Wednesday 08 May 2024

جستجو

شهرستان بشرویه ۱۴۰۲/۰۵/۰۴   ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است

ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی در جمع عزاداران حسینی در مسجد جامع ارسک با تأکید بر پیروی از قرآن به‌عنوان محکم‌ترین کتاب الهی اظهار داشت: ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است و باعث محبوبیت انسان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع عزاداران حسینی در محل مسجد جامع ارسک گفت: امروز به برکت معارف قرآن کریم روزبه‌روز بر جمعیت مسلمانان عالم افزوده می‌شود و از این ترس و واهمه است که دشمن بسیار عاجزانه دست به سوزاندن قران می‌زند چون از مواجهه با منطق قرآن ناتوان است و به فضل الهی این اقدامات آن‌ها باعث می‌شود تا اشتیاق مردم عالم به قرآن افزایش پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: طبق معارف قرآن، ایمان و عمل صالح باعث محبوبیت انسان می‌شود و سیدالشهدا علیه‌السلام در قله این مسئله قرار دارد و‌ محبت روزافزون جهانیان به ایشان گواه این مطلب است.

حجت‌الاسلام سالاری مکی بابیان اینکه ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد دشمن‌شکن است، گفت درسی که از یاران امام حسین علیه‌السلام گرفته می‌شود همین مطیع امر ولی بودن است.

 حجت‌الاسلام سالاری مکی بیان کرد: از وقایع کربلا باید عبرت گرفت که دشمن حتی طمع در وسوسه کردن برادر امام حسین علیه‌السلام و پیشنهاد امان‌نامه دادن به آن بزرگوار را در دستور کار دارد، انتشار انبوه شایعات، دروغ‌ها و پست‌ها و کلیپ‌های منحرفانه را جزء فعالیت‌های معمول خودش قرار خواهد داد، منتهی بصیرت این است که جریان باطل نتواند ذهن ما را منحرف کند که با هر شایعه‌ای در نقشه دشمن نقش‌آفرین باشیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد ایمان جوانان ما را کم‌رنگ کند، گفت: وقتی دشمن حتی برای متن نوحه هیئت نقشه‌ریزی کرده است که از آن مسیر حیا و غیرت را بزند قطعاً کار دقت بیشتری لازم دارد و باید عمق بصیرت خود را بامعرفت افزایی و ارتقاء روحیه معنوی بیشتر کنیم.


ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است ایمان و عمل صالح که به تبعیت از امام جامعه باشد، دشمن‌شکن است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 65 بار