Monday 06 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۵/۰۳   رئیس بنیاد ملی نوجوان؛ نوجوانان به میدان بیایند

نوجوانان به میدان بیایند

حجت‌الاسلام تقدیری با تأکید بر اینکه نوجوان باید در همه عرصه‌ها در میدان باشند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم همه‌چیز را از نوجوانان و جوانان می‌خواهند چراکه آن‌ها فتح الفتوح هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد تقدیری؛ رئیس بنیاد ملی نوجوان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در همایش احلی من العسل نوجوانان بیرجندی که در امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شد، گفت: هرکسی قیمتی دارد فرزندان ما باید بدانند که قیمت آن‌ها چقدر است.

حجت‌الاسلام تقدیری ادامه داد: یکی از نکاتی که باید بدانیم این است که چقدر می‌ارزیم، امام حسین علیه‌السلام خود را به بی‌نهایت فروختند و خداوند هم کاری کرد که امام حسین (ع) بی‌نهایت شوند.

رئیس بنیاد ملی نوجوان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت گفت: خداوند چهار هدیه به امام حسین علیه‌السلام به خاطر شهادتشان دادند که اولین آن به گفته امام باقر (ع)؛ این است که خوردن خاک تربت امام حسین شفا است.

به گفته وی، دومین هدیه امام حسین علیه‌السلام این است که امامین بعدی امام سجاد و... از نسل ایشان باشد، سومین هدیه امام حسین علیه‌السلام این است که دعای زیر گنبد امام حسین(ع) مستجاب می‌شود.

حجت‌الاسلام تقدیری بابیان اینکه نباید هیچ اقدام و خدمتی به مؤمنین را بی‌ارزش دانست، گفت: چهارمین هدیه‌ای که خداوند به امام حسین(ع) داد این است که اعم زائران امام حسین (ع) جزو عمر آن‌ها به‌حساب نمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه نوجوان ما باید اربعین در میدان باشند، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم همه‌چیز را از نوجوانان و جوانان می‌خواهند چراکه آن‌ها فتح الفتوح هستند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت بابیان اینکه امام خمینی (ره) به نوجوانان اعتماد و با کمک آن‌ها انقلاب کرد، گفت: هم‌اکنون جنگ ما واقعی و عرصه ما عرصه نوجوانان است لذا باید بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانیم و وارد میدان شویم.


نوجوانان به میدان بیایند نوجوانان به میدان بیایند نوجوانان به میدان بیایند نوجوانان به میدان بیایند

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 92 بار