Monday 06 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۵/۰۲   رئیس بنیاد ملی نوجوان؛ فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است

فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است

حجت‌الاسلام تقدیری در مراسم عزاداری ویژه نوجوانان بیرجندی بابیان اینکه عمر خود را به مدرک‌گرایی نفروشیم، گفت: یکی از درس‌های محرم موضوع« ارزش» و « سود» کارها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد تقدیری؛ رئیس بنیاد ملی نوجوان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت کشور در مراسم عزاداری ویژه نوجوانان بیرجندی که در حسینیه شهدای دانش‌آموز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از درس‌های محرم موضوع« ارزش» و « سود» کارها است.

رئیس بنیاد ملی نوجوان با تأکید بر اینکه اگر چیزی را بالاتر از قیمت آن به فروش برسانیم، سود کرده‌ایم، بیان کرد: بهای جسم و جان ما بهشت است و نباید آن را به کمتر از این میزان بفروشیم و این یک درس بزرگ از قیام عاشورا است.

حجت‌الاسلام تقدیری بیان کرد: نوجوانان ما باید توجه داشته باشند که زندگی خود حتی به چیزی چون کنکور نباید بفروشند که چراکه کنکور تنها یکی از ایستگاه‌های زندگی و همه آن نیست.

وی با اشاره به اینکه کنکور همه زندگی نیست، ادامه داد: هدف از دانشگاه نیز نه مدرک‌گرایی که علم‌آموزی است  وگرنه عمر پربهای خود را به گرفتن مدرک کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا  و نهایت یک استخدام فروخته‌ایم.

رئیس بنیاد ملی نوجوان با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) خود را به خدای بی‌نهایت فروخت، یادآور شد: ازاین‌جهت نیز خداوند امام حسین(ع) را بزرگ کرد  بعد از هزار و 400 سال هنوز غم شهادت ایشان در دل‌های ما قرار دارد.

حجت‌الاسلام تقدیری ادامه داد: خداوند به‌واسطه ایثارگری سیدالشهدا(ع) 4 هدیه شفاعت در تربیت ایشان، قرار دادن امامت در ذریه حضرت، استجابت دعا زیر  قبه امام(ع) و برکت به عمر زائر کربلا را به امام حسین(ع) اعطا کرد.

وی با اشاره به نقل خاطراتی از علما یادآور شد: طبق گفته معصومین(ع) نباید هیچ گناهی را کوچک شمرد و به‌آسانی از کنار آن گذشت.


فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است فهم « ارزش» و « سود» کارها درس بزرگ محرم است

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 62 بار