Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۲/۱۸   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: روز جهانی قدس مرکز وحدت مسلمانان است

روز جهانی قدس مرکز وحدت مسلمانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست علمای شیعه و سنی استان گفت: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا صدای فلسطینی ها به گوش مردم جهان نرسد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست علمای شیعه و سنی که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد با بیان اینکه روز قدس حلقه وصل مسلمانان است، اظهارکرد: اهمیت روز قدس آنقدر زیاد است که در همین شرایط کرونایی بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اعلام کردند که راهپیمایی روز قدس را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روز قدس لرزه بر تن صهیونیست ها انداخته است، ادامه داد: روز قدس مرکز وحدت اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه یهودی ها تفکر از نیل در فرات را داشته اند، بیان داشت: اگر چه ۴۲ درصد جمعیت فلسطین اشغالی را یهودی ها تشکیل می دهند اما به زودی از منطقه فرار خواهند کرد.

وی با اذعان به اینکه اتحاد مسلمانان در روز قدس نقطه قوتی برای فلسطینیان است، گفت: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا صدای فلسطینی ها به گوش مردم جهان نرسد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جرات حمله به بلاد اسلامی را ندارد، تصریح کرد: امروز قدرت نیروهای مقاومت در منطقه قوی شده است و باید همه مسلمانان برای آزادی قدس شریف در کنار هم باشیم.

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه در پشت تریبون ها باید از اهداف رژیم صهیونیستی پرده برداری کنیم، ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز کاملاً احساس خطر کرده و به همین دلیل در منطقه ای در بین آرژانتین و شیلی به دنبال راه اندازی کشوری برای خود است.


بازگشت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی
بازدید : 269 بار