Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان بیرجند ۱۴۰۲/۰۴/۲۶   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛ جهاد تبیین و نشر خوبی ها اولویت محتواهای تبلیغی ماه محرم

جهاد تبیین و نشر خوبی ها اولویت محتواهای تبلیغی ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای ماه محرم دو سه موضوع جهاد تبیین، نشر خوبی‌ها و اتحاد و همدلی اولویت محتواهای تبلیغی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گردهمایی مسئولین هیئت‌های مذهبی شهرستان بیرجند و تکریم از پنج پیرشیدای ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: در عید غدیر اقدامات خوبی توسط هیئت‌های مذهبی صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: در ماه محرم دو سه موضوع جهاد تبیین، نشر خوبی‌ها و اتحاد و همدلی برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای است.

حجت اسلام سالاری مکی گفت: هزار و ۳۵۰ هیئت در خراسان جنوبی فعالیت دارند که بالغ‌بر هزار و ۲۵۰ هیئت به‌صورت ویژه در ایام محرم به‌صورت صد در صد فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در محرم سال جاری هزار و ۲۰۰ مبلغ در خراسان جنوبی فعالیت خواهند داشت، ادامه داد: از این تعداد ۴۰۰ نفر نیز از شهرهای قم و مشهد برای تبلیغ به خراسان جنوبی خواهند آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برخی از این مبلغان فرزندان خود خراسان جنوبی هستند که در ایام محرم و صفر به موطن خود برای فعالیت‌های فرهنگی برمی‌گردند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی بابیان اینکه در چند روز آینده همایش مبلغات خواهر را در خراسان جنوبی خواهیم داشت، گفت: همچنین یک گروه جهادی- تبلیغی از خواهران مبلغ از تهران و قم به خراسان جنوبی خواهند آمد و در مباحثی چون عفاف و حجاب و خانواده و … فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: به سمت مهارت‌های جهاد تبیین حرکت می‌کنیم تا بتوانیم اثرگذاری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین برای ما مبلغان باید اولویت باشد، اظهار کرد: در حوزه مثالی چون عفاف و حجاب برای تأثیرگذاری باید الگودهی به جامعه داشته باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از پنج پیرشیدای ابا عبدالله الحسین (ع) که از میانداران پیشکسوت استان بودند از سوی بنیاد دعبل خزاعی با حضورمحمدحسینی، نماینده بنیاد و با اهدای نشان حبیب  تجلیل شد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بیرجند
بازدید : 75 بار