Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۲/۰۸   برگزاری نشست صمیمانه‌ی علمای شیعه و اهل سنت در زیرکوه

برگزاری نشست صمیمانه‌ی علمای شیعه و اهل سنت در زیرکوه

نشست صمیمانه‌ی علمای شیعه و اهل سنت در زیرکوه با موضوع وحدت و مقاومت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، نشست صمیمانه‌ی علمای شیعه و اهل سنت در زیرکوه با موضوع وحدت و مقاومت با حضور حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از روحانیون و ائمه جماعات شیعه و اهل سنت زیرکوه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در فضایی بسیار صمیمی در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: این نشست‌ها گامی مهم در راستای فرآیند تحقق تمدن اسلامی موردنظر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه الله است و دل دوستان را به هم نزدیک و دشمنان را مأیوس می‌نماید.

 

 
در ادامه مولوی حسینی، امام‌جمعه اهل سنت فندخت گفت: باید توطئه‌های دشمنان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی توسط علما برملا شود و در این شرایط حساس همه ما مسئول هستیم تا این وحدت را حفظ کرده و مانع جدی رسیدن دشمنان اسلام به مطامع و منافع شخصی و سیاسی باشیم.

وی ادامه داد: هر جا دشمنان بتوانند برای خودشان جایی پایی پیدا کنند کوتاهی نمی‌کنند در لوا و پوشش اسلامی تیغ برمی‌دارند و سر انسانی را می‌برند. آن‌ها سنی نیستند مخالف قرآن و ترویج آن و همین نشستن ما باهم هستند. ما چون در داخل نعمت انقلابیم قدر آن را نمی‌دانیم آن‌هایی که بیرون و در ناامنی هستند قدر امنیت را می‌دانند.

حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز با تأکید بر اهمیت نشست‌های وحدت‌آفرین علمای شیعه و اهل سنت گفت: تأثیر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به‌مراتب از موشک نیز بیشتر دشمنان را منکوب می‌کند.

حجت‌الاسلام رضایی در ادامه به بیان اهداف استکبار جهانی در اختلاف‌افکنی بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم منطقه چه شیعه و چه سنی در کنار هم درصحنه‌های دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، از عوامل بسیار مهم تقویت و حفظ نظام محسوب می‌شود و هراندازه این حضور از عمق و وسعت بیشتری برخوردار باشد، جایگاه نظام در ابعاد منطقه‌ای و ملی و حتی بین‌المللی تقویت می‌شود.

 

 

در پایان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صرف افطار از کلیه مدعوین پذیرایی به عمل آمد.


بازگشت
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی
بازدید : 309 بار