Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۴/۲۱   اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر

اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از اطعام بیش از 20 نفر در ایام عید سعید غدیر خم در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام عید سعید غدیر خم در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با تلاش روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی، اعزامی و مسئولین هیئات مذهبی بیش از 20 هزار پرس غذای گرم در ایام عید سعید غدیر خم در سطح شهر و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

حجت الاسلام سهرابی نژاد از برپایی 30 موکب در ایام غدیر خبر داد و افزود در ایام عید سعید غدیر خم بیش از 30 موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خدمات ارائه کرده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از خدمت رسانی 25 موکب و ایستگاه صلواتی در جشن مهمونی خیابانی این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: 25 موکب در جشن مهمونی خیابانی که به مناسبت روز عید غدیر خم در خیابان شهید رجایی این شهرستان برگزار شده بود، خدماتی همچون پخت نان، توزیع غذای گرم، توزیع شربت و شیرینی و ... به مردم ارائه دادند.


اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر اطعام بیش از 20 هزار نفر در ایام غدیر

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 98 بار