Friday 17 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۴/۱۵   برگزاری جشن مهمونی غدیر در قاین

برگزاری جشن مهمونی غدیر در قاین

حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از برگزاری "جشن مهمونی خیابانی غدیر" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاینات از برگزاری "جشن مهمونی خیابانی غدیر" در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این جشن روز جمعه از ساعت 17 لغایت 22 از میدان طالقانی به سمت خیابان شهید رجایی و در نهایت پارک باغ ملی با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از اطعام غدیر در روز جمعه خبر داد و تصریح کرد: سفره اطعام غدیر با حضور نمازگزاران در مصلی نماز جمعه پهن خواهد شد.

وی همچنین از اطعام غدیر در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری روحانیون، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی سفره اطعام غدیر در سطح اکثر روستاهای این شهرستان پهن می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برپایی مواکب و ایستگاههای صلواتی در این شهرستان خبر داد و افزود: 5 موکب و ایستگاه صلواتی در سطح شهر قاین در ایام غدیر خدمت رسانی می کنند و همچنین در روز عید غدیر در مسیر "جشن مهمونی خیابانی غدیر" که در خیابان شهید رجایی برگزار خواهشد شد خدمات ارائه خواهند داد.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 133 بار