Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان بشرویه ۱۴۰۲/۰۴/۱۳   برپایی 20 موکب به مناسبت عید غدیر خم در شهرستان بشرویه

برپایی 20 موکب به مناسبت عید غدیر خم در شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی از برپایی 20 موکب در جشن غدیر شهر بشرویه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: مراسم جشن عید غدیر با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد، هیئات مذهبی و مواکب در شهر بشرویه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام نودهی ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های شاد و مفرح در ایام عید غدیر افزود: امسال تصمیم گرفته شد که مهمانی 2 کیلومتری عید غدیر توسط مواکب از میدان بسیج تا خیابان قدس و میدان شهدا در شب و روز عید سعید غدیر برگزار شود که از عموم مردم و هیئات مذهبی برای شرکت در این جشن بزرگ دعوت می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به حضور پنج‌روزه گروه جهادی صادقین دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تهران در بشرویه، بیان کرد: این گروه با حضور در مساجد، هیئات و اماکن مذهبی به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، تلاوت قرآن، اجرای مسابقات فرهنگی، اهدای جوایز، مداحی و مراسم پرچم گردانی حرم مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی «ع» خواهند پرداخت.

وی در پایان گفت: نمایش بازسازی عید غدیر، جشن میلاد حضرت امام هادی «ع»، دیدار با سادات شهرستان، توضیح و تفسیر خطبه غدیر، برگزاری مسابقات ویژه نوجوانان و جوانان و توزیع و اطعام مردمی، بخشی دیگر از برنامه‌های دهه امامت و ولایت شهرستان بشرویه است.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 53 بار