Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان بیرجند ۱۴۰۲/۰۴/۱۳   خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است

خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید سید هاشم حسینی: خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است.

​​​​​​به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به همراه آیت الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند با خانواده شهید سید هاشم حسینی به مناسبت عید غدیر دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله عبادی ضمن تبریک عید غدیر گفت:  بعد از ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی میگذرد با همه توطئه ها و حمله نظامی به طوری که نصف دنیا با ما می جنگید اما آثار آن الان ظاهر میشود و می بینین این انقلاب شرایط جهان را تغییر می دهد.

وی افزود: همانگونه که چندی پیش رئیس جمهور روسیه اعلام کرد دوره ابر قدرتی در دنیا به پایان رسیده پس این خود به خود به وجود نیومده بلکه از پای مردی این شهدا و استقامت مردم بعد از آن همه آیه های نا امیدی که خوانده شد.

امام جمعه بيرجند در ادامه بیان کرد:رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اوج نا امیدی ها فرمودند که افق ها را روشن می بینم به طوری که خیلی ها باور نداشتند همانند همان حرفی که امام خمینی (ره) می‌گفتند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم به نحوی که این برای خواص باورکردنی نبود.

وی گفت: تحلیلگران غربی آمریکا را ابر قدرت تحت زنجیر نام برده اند، این ها محصول خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: این شهید عزیز که حتی به معلمین خود توصیه میکرده دانش آموزان را انقلابی تربیت کنید، این موضوع تنها به ایران بر نمیگردد، بلکه بحث نجات جامعه بشری است.

وی ادامه داد: در تاریخ صدر اسلام علی(ع) تنها قرار گرفت اما امروز آرمان های علی ابن ابیطالب(ع) تنها نیست و این خانواده های شهدا و مردم ایران پای این آرمان ها ایستاده اند. 


خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است خون شهدا سبب افول ابرقدرتها شده است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بیرجند
بازدید : 42 بار