Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۴/۱۳   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ آمادگی بیرجندی‌ها برای مهمانی بزرگ غدیر

آمادگی بیرجندی‌ها برای مهمانی بزرگ غدیر

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هر چند مهمانی بزرگ غدیر بیرجندی‌ها عصر روز پنج شنبه رقم خواهد خورد ولی برخی از موکب ها از ابتدای دهه ولایت به استقبال این عید رفته اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مردم متدین خراسان جنوبی، کسبه و بازاریان، جوانان مذهبی گروه‌های جهادی و هیئتی تدارک جشنی را در قالب مهمانی بزرگ عید غدیر دیده‌اند که در بعد از ظهر روز پنج شنبه حدفاصل میدان شهدا، میدان ابوذر و میدان اول مدرس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم یک دورهمی شیعیان و محبان امیرالمؤمنین (ع) را داشته باشیم، بیان کرد: نزدیک ۲۰ موکب افتخار خدمت رسانی مردم را خواهند داشت و ما نیز با کمک خیرین به اعضای ۴۰ خانواده که در این جشن شرکت کنند به قد قرعه نگین انگشتری تقدیم خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امیدواریم همه ما خادم غدیر باشیم، گفت: تلاش کنیم که همه ما ولو در جمع خانوادگی خود به مناسبت عید غدیر یک جشن کوچک برپا کنیم و سفره‌های عیدانه عید غدیر را داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: شهروندان گرامی که قصد خادمی در مهمانی بزرگ غدیر را دارند، می‌توانند جهت ثبت نام و اعلام همکاری اطلاعات خود را در فرم https://digiform.ir/wdd۲۲۸f۹۶ ثبت کنند.

همین جشن‌های کوچک در ذهن کودکان و نوجوانان خاطرات بسیار شیرینی را رقم می‌زند و غدیر را برای آنان به یادماندنی می‌کند، پس تلاش کنیم روز بزرگ عید غدیر را باشکوه‌تر از هر سال برپا کنیم.


بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 44 بار