Sunday 19 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۴/۱۲   حجت الاسلام بهشتی فر گفت: تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس

تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس

از خادمان قرآن کریم و مربیان قرآنی روستاهای بخش مرکزی شهرستان طبس در همایش قرآنی مشکات هدایت تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، حجت الاسلام رضا بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس از برگزاری همایش قرآنی مشکات هدایت در این شهرستان خبر داد

حجت الاسلام بهشتی فر گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت  ، با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی و مجمع قرآنیان طبس وهمکاری مسئولین هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی در قالب کاروان قرآنی غدیر،برنامه های قرآنی خوبی در این ایام پر خیر و برکت در حال برگزاری است.

وی گفت:  بر اساس برنامه ریزی ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت، همایش قرآنی مشکات هدایت در محل هیأت ابوالفضلی طبس برگزار شد.

وی بیان کرد: در این همایش که با حضور جمعی از مربیان و خادمان قرآن کریم معرفی شده از روستاها بخش مرکزی طبس برگزار شد از مسئولان و قرآن دوستان تجلیل شد.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه های این همایش؛ افتتاحیه طرح تابستانی اوقات فراغت همراه با اجرای گروه سرود ،مولودی خوانی و نوای مرشدان بود.


تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس تجلیل از خادمان قرآنی در همایش قرآنی مشکات هدایت طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 45 بار