Wednesday 08 May 2024

جستجو

شهرستان بشرویه ۱۴۰۲/۰۴/۰۸   سازمان تبلیغات اسلامی باید مرجعی برای حضور همه اقشار و فعالین فرهنگی باشد

سازمان تبلیغات اسلامی باید مرجعی برای حضور همه اقشار و فعالین فرهنگی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با فرماندار شهرستان بشرویه با اشاره به درخواست تخصیص زمین جهت ساخت مجتمع فرهنگی و قرآنی در شهرستان بشرویه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید مرجعی برای حضور همه اقشار و فعالین فرهنگی باشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با فرماندار بشرویه گفت: تحولات اخیر منطقه نوید توسعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام و زبونی دشمنان و مستکبران را می‌دهد .

وی افزود: اولویت سازمان در حال حاضر کار ساخت‌وساز و امور عمرانی نیست؛ اما به جد به دنبال تخصیص زمین جهت ساخت مجتمع فرهنگی و قرآنی در شهرستان بشرویه هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی در ادامه گفت: اماکن و ساختمان‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی باید محلی برای مراجعه همه اقشار و فعالین فرهنگی اعم از هنرمندان، مسئولین هیئت‌های مذهبی، مداحان بانوان و قرارگاهی برای جوانان و نوجوانان برای انجام کارهای فرهنگی و جهادی باشد و امیدواریم که مصداق حدیث حضرت امام سجاد علیه‌السلام که فرمودند: "و اجر للناس علی یدی الخیر و لا تمحقه بالمن" باشیم. در ادامه مهندس علیزاده فرماندار بشرویه گفت: شهرستان بشرویه به لحاظ فرهنگی و دینی دارای سابقه درخشانی با مردمی متدین و مقید به شرکت در مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه به همت رئیس و کارکنان آن اداره تاکنون عملکرد خوبی در امورات فرهنگی و مذهبی داشته است

در ادامه این دیدار فرماندار بشرویه گفت: پیشنهاد تخصیص زمین برای ساختمان مجتمع فرهنگی و قرآنی بشرویه پیشنهاد خوبی است و این موضوع را با آقای استاندار در جلسات آتی مطرح خواهیم کرد و خوشبختانه دیدگاه استاندار در چنین زمینه‌هایی مثبت است که امیدواریم با این دیدگاه این کار مهم در شهرستان انجام شود.


سازمان تبلیغات اسلامی باید مرجعی برای حضور همه اقشار و فعالین فرهنگی باشد سازمان تبلیغات اسلامی باید مرجعی برای حضور همه اقشار و فعالین فرهنگی باشد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 54 بار