Wednesday 08 May 2024

جستجو

شهرستان بشرویه ۱۴۰۲/۰۴/۰۸   راه اندازی قرارگاه نوجوانه از مهمترین اقدامات اولویت دار سال ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی

راه اندازی قرارگاه نوجوانه از مهمترین اقدامات اولویت دار سال ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی در دیدار با امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: از مهمترین اقدامات اداره کل در سال جاری که به جد دنبال آن هستیم راه اندازی قرارگاه نوجوانه در استان می باشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با امام‌جمعه شهرستان بشرویه گفت: یکی از مباحث مهمی که در استان این‌جانب و همکاران پیگیر هستیم راه‌اندازی قرارگاه نوجوانه است.

وی افزود: ولی‌امر مسلمین بحث جهاد تبیین را مطرح فرموده‌اند و ما بیشتر به دنبال کار جهادی هستیم و مبلغین و روحانیون اصلی‌ترین کسانی هستند که به این مهم اقدام کنند چراکه ما سرباز نظام و جهاد تبیین هستیم.

در ادامه این مراسم امام‌جمعه بشرویه ضمن خیرمقدم به مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروزه هزینه برنامه‌های تبلیغی و سرمایه‌گذاری در عرضه تبلیغ خیلی فراتر از جنگ نظامی شده است و مقام معظم رهبری - مدظله‌العالی بر بحث جنگ ترکیبی که یک بعد آن جنگ روایت‌ها بوده دستور به جهاد تبیین فرموده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن درزمینهٔ عرصه روایت و رسانه جهت مأیوس کردن مردم تلاش زیادی نموده است که در این زمینه از جنابعالی تقاضا داریم که در استان کمیت و کیفیت کار تبلیغی بالا رفته و مبلغین به ابزار روز تبلیغی مجهز شوند.


راه اندازی قرارگاه نوجوانه از مهمترین اقدامات اولویت دار سال ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی راه اندازی قرارگاه نوجوانه از مهمترین اقدامات اولویت دار سال ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 53 بار