Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان فردوس ۱۴۰۲/۰۴/۰۴   رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس مطرح کرد؛ با بهره‌مندی از ظرفیت هیئات مذهبی میتوان از بروز بسیاری آسیب ها در سطح جامعه جلوگیری کرد

با بهره‌مندی از ظرفیت هیئات مذهبی میتوان از بروز بسیاری آسیب ها در سطح جامعه جلوگیری کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس در دیداری به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با هم افزایی نهادهای مرتبط فرهنگی و بهره‌مندی از ظرفیت هیئات مذهبی میتوان از بروز بسیاری آسیب ها در سطح جامعه جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، جمعی از اعضای شبکه تبلیغ متشکل از رئیس و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی، نمایندگان شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان و روحانیون مستقر و هجرت با فرماندار فردوس دیدار و گزارشی از برنامه یک ساله گذشته خود را به مقام عالی دولت در این شهرستان ارائه دادند.

حجت الاسلام حسن آزاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت روح الله (قدس سره) این نهاد را مولود انقلاب و برخواسته از بلند نظری و جهان بینی امام راحل عظیم الشأن دانست.

وی اضافه کرد: امام راحل با این ابتکار و در پی آن فرمان به تأسیس این نهاد انقلابی خواستند تا با تبلیغ صحیح و مناسب، اسلام ناب را به جهانیان معرفی کنند.

 رئیس اداره تبلیغات اسامی در ادامه به بیان گزارشی از برنامه های اقدام شده و در دست اقدام این اداره از جمله مهواره محله همدل 2، مهرواره هوای نو پرداخت و مطالبات فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی را ذیل این گزارش به این مقام مسئول یادآور شد.

وی خاطر نشان کرد: با هم افزایی نهادهای مرتبط فرهنگی و بهره‌مندی از ظرفیت هیئات مذهبی میتوان از بروز بسیاری آسیب ها در سطح جامعه جلوگیری کرد.

مهندس روشن، فرماندار شهرستان فردوس در این دیدار ضمن عرض خوش آمد و تبریک هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی طی سخنانی به مقوله کار فرهنگی و نشر ارزش های دینی اشاره کرد.

فرماندار بیان داشت: باید از موازی کاری ها جلوگیری کرده و با هماهنگی درون سازمانی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های نوین و اثربخشی را در حوزه فرهنگی در شهرستان اجرایی کرد.


مقام عالی دولت در شهرستان فردوس تصریح کرد: مناسبت های ملی باید در سازمان تبلیغات اسلامی بصورت ویژه دیده و همگام با آن مناسبت برنامه‌‌هایی اثربخش اجرا شود.


شایان ذکر است: در ادامه اعضای حاضر در جلسه نکاتی در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام پیش‌رو بویژه ایام محرم و صفر و همچنین گزارش عملکرد حوزه کاری خود بیان داشتند.

 


با بهره‌مندی از ظرفیت هیئات مذهبی میتوان از بروز بسیاری آسیب ها در سطح جامعه جلوگیری کرد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی فردوس
بازدید : 62 بار