Friday 17 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۴/۰۳   حجت الاسلام بهشتی فر گفت: برگزاری وبینار عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در طبس

برگزاری وبینار عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در طبس

با درایت مسئولین هیئات ، مبلغین و مداحان اهل البیت علیهم السلام برای ترویج فرهنگ ناب اسلام خصوصاً مسئله مهم عفاف و حجاب گام مؤثری برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی وبینارعفاف و حجاب  بصورت برخط همزمان با سراسرکشور در طبس برگزار شد.

وبینار عفاف و حجاب با حضور مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه ،حجت الاسلام بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، حقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ،زیبائیان بخشدار مرکزی،قاسم زاده مدیر آستان مبارک  و مسئولین هیئات مذهبی در محل سالن اجتماعات شهید رجایی فرمانداری طبس برگزار شد.   

در حاشیه برگزاری وبینار عفاف و حجاب حجت الاسلام بهشتی فر گفت: با توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و همچنین ماه محرم و صفر و با اشاره به شکل گیری اجتماعات بزرگ مردمی  فرصت خوبی است تا با  همکاری و تعامل هیئات مذهبی و با درایت مسئولین هیئات ، مبلغین و مداحان اهل البیت علیهم السلام برای ترویج فرهنگ ناب اسلام خصوصاً مسئله مهم عفاف و حجاب اقدامات مؤثری انجام شود.


برگزاری وبینار عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در طبس برگزاری وبینار عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در طبس برگزاری وبینار عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 33 بار