Monday 06 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۳/۳۰   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ شناخت میدان در جنگ شناختی از اولویت‌های جهاد تبیین است

شناخت میدان در جنگ شناختی از اولویت‌های جهاد تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران و فعالان رسانه و فضای مجازی استان بر شناخت میدان در جنگ شناختی به‌عنوان یکی از اولویت‌های جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی در نشست هم‌اندیشی جمعی از مدیران و فعالان رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: امام (ره) از همان ابتدای سال ۴۲ بر این نکته قرآنی تأکید داشتند که به‌صورت جمعی و فردی درراه خدا قیام کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز جنگ روایت‌ها و جنگ مواضع شکل‌گرفته است، بیان کرد: در این عرصه نیز در وهله اول باید به‌صورت جمعی و تشکیلاتی و در گام بعدی به‌صورت فردی جهاد کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ شناختی میدان از اولویت‌های جهاد تبیین است ، بیان کرد: نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد امروز، امیدآفرینی در عین واقع‌گرایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به‌ضرورت نشر خوبی‌ها و معروف‌ها است، گفت: شهید آرمان علی وردی حاضر به آن  شکنجه‌ها شد تا دشمن زبان او را مسیر نشر اهداف پلید خود قرار ندهد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهار کرد: اتفاقات رسانه‌ای که درباره شهید غیرت «شهید الداغی» صورت گرفت یک مصداق واقعی نشر خوبی‌ها بود.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از طریق فضای مجازی دسترسی به دورترین شهرها و روستاهای کشور دارد ، بیان کرد: در چنین شرایطی ما لازم است در کنار هم جمع‌شویم تا برای قیام درراه خدا به‌صورت جمعی و تشکیلاتی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه مکرر مطرح‌شده که هیئت‌های مذهبی باید به سمت کنشگری اجتماعی حرکت کند و بتواند در کنار ارتقاء شور مذهبی مروج سبک زندگی اهل‌بیتی هم باشد.

وی گفت: در دهه ولایت و امامت برنامه‌های محتوایی و شکلی فاخری انشاء الله در سطح استان توسط تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد انجام خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: فعالیت‌های مذهبی و اجتماعی چه در ایام غدیر و چه در پیاده‌روی اربعین لازم است  پیوست رسانه‌ای قوی داشته باشد.

در پایان نیز تعدادی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی خراسان جنوبی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.


شناخت میدان در جنگ شناختی از اولویت‌های جهاد تبیین است

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 52 بار