Friday 17 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۲۸   برگزاری جلسه فعالان عید سعید غدیر خم در شهرستان طبس

برگزاری جلسه فعالان عید سعید غدیر خم در شهرستان طبس

جلسه فعالان عید سعید غدیر خم در شهرستان طبس با طره ده‌ها برنامه فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جلسه برنامه‌ریزی‌ای که با حضور فعالان عید غدیر در محل نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: همه ما باید مبلغ غدیر باشیم زیرا هر آنچه که در اسلام داریم به برکت غدیر خم است.

وی ضمن ارائه گزارش برنامه های اجرایی دهه امامت و ولایت  در سال گذشته افزود:  امسال نیز ده ها عنوان برنامه فرهنگی هنری همزمان با دهه مبارک امامت و ولایت از سوی  مساجد، هیئات مذهبی ، مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی مذهبی در شهرستان طبس اجرا می شود ضمن اینکه برای اجرای باشکوه برنامه های غدیر خم فضاسازی و آذین بندی محلات و مساجد جزو اولویت های است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: سخنرانی مبلغین، روحانیون مستقر و طرح هجرت ، امامان محله جهت تبیین حقانیت ولایت حضرت علی(ع) و بزرگداشت سنت‌های غدیر و ترویج جشن و شادی از رویکردهای اصلی برنامه ها ی دهه امامت و ولایت در شهرستان طبس خواهد.

در ادامه حجت الاسلام زنجانی طبسی امام جمعه موقت شهر طبس گفت : برنامه های دهه امامت و ولایت را به مردم و هیات مذهبی واگذار کنید چون مردم و هیات مذهبی نشان دادن در کارهای فرهنگی به صورت خودجوش قوی و پرشور عمل میکنند و دستگاه های فرهنگی کار نظارت را انجام دهند.

وی افزود: دهه امامت و ولایت برای مسلمانان بسیار مهم است و مانند نیمه شعبان باید با شکوه برگزار شود.

حقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه گفت: در چند سال گذشته طبس برنامه های خوبی و با شکوهی  در عید غدیر برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی هم باید با برنامه ریزی دقیق عید غدیر را تبیین کنیم.


برگزاری جلسه فعالان عید سعید غدیر خم در شهرستان طبس برگزاری جلسه فعالان عید سعید غدیر خم در شهرستان طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 46 بار