Monday 06 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۳/۲۸   مدیر کل تبلیغات اسلامی خاسان جنوبی؛ معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است

معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر نگاه دینی داشتن دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تقدیر از فعالیت خوب اعضا در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، گفت: سازمان تبلیغات در رویکرد جدید خود فعالیتهای خلاقانه ، راهبردی و مردم محور را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد با توجه به شرایط جدید حاکم بر زمانه باید مخاطب شناخته شود و نیازش در مباحث فرهنگی سنجیده شود و برای ذائقه‌ی او توشه فرهنگی مناسب تهیه کرد .

حجه الاسلام سالاری با بیان اینکه طبق فرمایش امام رضا علیه السلام اگر مردم زیبایی دین و کلام اهلبیت را بفهمند به تبعیت از دین روی می‌آورند خلاقیت در ارائه معارف دینی را از اصول مهم اطلاع رسانی دینی مطرح کرد.

حجت‌الاسلام سالاری بابیان اینکه انشاالله با ظرفیت‌های خوبی که در استان وجود دارد بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: باید به سمت هم‌افزایی برویم و به سمت کار گروهی و در رکاب دین بودن برویم و قران هم به در رکاب همدیگر بودن تأکید کرده است، باید به سمت انجام کارهای گروهی برویم چرا که برکت مضاعفی را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اجتماعی هیئت‌های مذهبی در سازمان تبلیغات اسلامی و اینکه هیئت‌ها می‌توانند هرکدام یک مراسم محوری داشته باشد و نشاط اجتماعی را بالا ببرند، گفت: برنامه‌ای برای هیئت‌های مذهبی استان داریم که هیئت‌ها خود را محدود به ایام محرم نکنند و ظرفیت هیئت را فراتر از محرم و ایام خاص گسترش دهند.

حجت‌الاسلام سالاری بابیان اینکه انشاالله با اجرای برنامه‌های خلاقانه در کنار برنامه‌های معمول بتوانیم آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر را در جامعه کمتر کنیم، گفت: الآن در شرایطی هستیم که دشمن از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند لذا باید بسیار هوشیار باشیم، آسیب‌ها را شناسایی کنیم و از همه ظرفیت ها برای مقابله استفاده کنیم .

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه حکم حجت الاسلام سالاری به عنوان رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی که از طرف استاندار خراسان جنوبی صادر شده بود به وی اهدا شد.


معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است معارف دینی ارزشمند ترین ظرفیت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است

بازگشت
روابط عمومی استان
بازدید : 50 بار