Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان سرایان ۱۴۰۲/۰۳/۲۷   نشست هم اندیشی با نقش عفت ورزی در ارتقاء امنیت فرهنگی اجتماعی جامعه

نشست هم اندیشی با نقش عفت ورزی در ارتقاء امنیت فرهنگی اجتماعی جامعه

نشست هم اندیشی بانوان فعال فرهنگی شهرستان سرایان در خصوص نقش عفت ورزی در ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی سرایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام سالاری مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  با اشاره به آیه ۱۱ سوره تحریم و اینکه خداوند یک بانوی مجاهد فرهنگی را الگوی ویژه برای جامعه ایمانی معرفی کرده است گفت: گاهی ضرورت های زمانه اقتضا دارد که مومنین و مومنات موضع گیری پررنگی را در بزنگاه های خاص داشته باشند.

 وی افزود: ارزشمندترین خصلت حضرت آسیه همسر فرعون این بود که به خواست خداوند و احترام به ارزش های الهی را بر فضای حاکم بر جامعه آسیب دیده زمان خودش مقدم دانسته بود و در دام ظواهر فریبنده آن جامعه گرفتار نشده بود.

حجت الاسلام سالاری مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر شهر سرایان به شهر عفاف  و حجاب معروف است و در این زمان که دشمن مسیر را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب انتخاب کرده است افتخاری است که بانوان این منطقه پرچمداری حجاب را به جدیت دنبال کنند.

 وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش دشمن در شبهه افکنی و شهوت گستری، لازم است این حقیقت که عفت ورزی را که  از اصول مسلم ارتقای امنیت فرهنگی اجتماعی است مورد توجه خاص قرار گیرد.

وب با بیان مصادیقی از این موضوع گفت: شما بانوان فعال فرهنگی در سنگر جهاد تبیین واستحکام اعتقادی دختران جوان و نوجوان نقش آفرین باشید.

در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سرایان به دیدگاه‌های خود در خصوص تاثیر گذاری بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی پرداختند.

 


نشست هم اندیشی با نقش عفت ورزی در ارتقاء امنیت فرهنگی اجتماعی جامعه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سرایان
بازدید : 30 بار