Thursday 09 May 2024

جستجو

شهرستان سرایان ۱۴۰۲/۰۳/۲۷   مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ توجه به نسل جوان و جذب آنان به سمت برنامه های فرهنگی و دینی

 توجه به نسل جوان و جذب آنان به سمت برنامه های فرهنگی و دینی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با روحانیون مستقر شهرستان سرایان بر توجه به نسل جوان و جذب آنان به سمت برنامه های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری،مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با روحانیون مستقر در روستاهای مصعبی وچرمه  ضمن اشاره به مسئله حجاب و عفاف گفت: شما روحانیون بایستی مسئله حجاب را در جلساتی که برای بانوان برگزار می کنید تبیین وعواقب بد حجابی یا بی حجابی را برای آنان تشریح کنید.

وی به توجه به نسل جوان و جذب آنان به سمت برنامه های فرهنگی و دینی، حضور پر رنگ در نمازهای جماعت و عرصه های دینی را یاد آور شد و تاکید کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب باید در جلسات ومنابر برنامه ها وخدمات انقلاب را تبیین وجوانان را از نقشه های شوم دشمنان آگاه کرد.

حجت الاسلام سالاری به مشکلات حوزه تبلیغ اشاره کرد و افزود: باید از همه آن‌هایی که در این سیر در روستاهای دوردست عمر گذاشتند و مردم را با مکتب و با قرآن و اهل‌بیت(ع) آشنا کردند، قدرشناسی کنیم و به روح آن‌هایی که از دنیا رفتند، درود بفرستیم.


 توجه به نسل جوان و جذب آنان به سمت برنامه های فرهنگی و دینی

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی سرایان
بازدید : 38 بار