Monday 20 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۲۶   حجت الاسلام بهشتی فر گفت: تلاش کنیم عملمان برای کسب رضایت امام زمان(عج)؛ پدر معنوی خودمان باشد

تلاش کنیم عملمان برای کسب رضایت امام زمان(عج)؛ پدر معنوی خودمان باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جنع زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام گفت: باید تلاش کنیم رضایت امام زمان(عج) پدر معنوی خودمان را به دست بیاوریم.

 

به گزارش روابط عمومی ادره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جنع زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام گفت: یكی از رمزهای موفقیت كه خیلی مؤثر است، احترام به بزرگتر خصوصا پدر و مادر است.

حجت الاسلام بهشتی فر گفت: احترام به پدر و مادر باعث طولانی شدن عمر می شود و ثمره آن همنشینی با انبیاء الهی، خوشنودی خدا و مورد توجه ویژه امام زمان(عج) قرار گرفتن است.

وی اظهار داشت: توجه خداوند متعال به تکریم پدر و مادر نشان از جایگاه والای آنان دارد.از پیامبر اکرم(ص) در خصوص حق پدر و مادر بر فرزند سوال شد، ایشان فرمودند: بدان و آگاه باش آن دو بهشت و جهنم تو هستند و اگر با رضایت پدر و مادر از دنیا برویم جایگاهمان بهشت و در صورت عدم رضایت جهنم خواهد بود.

 ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود:  ائمه معصومین و امامان ما حکم پدر و مادر معنوی ما را دارند. باید تلاش کنیم رضایت امام زمان(عج) پدر معنوی خودمان را به دست بیاوریم.


تلاش کنیم عملمان برای کسب رضایت امام زمان(عج)؛ پدر معنوی خودمان باشد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 41 بار