Sunday 19 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۲۱   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس؛ موکب‌ها فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنند

موکب‌ها فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت که با حضور مسئولین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی شهرستان برگزار شد، بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ادره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت با مسئولین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با اشاره به اهمیت بالای مسئله غدیر گفت: هدف از برپایی موکب ترویج فرهنگ اسلامی است و عید سعید غدیر که عید ولایت و امامت است، همانند عید قربان و عید فطر از ایام‌اللّه محسوب می‌شود و از اعیادی است که در آن می‌شود فرهنگ اصیل اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی اظهار داشت: از آداب مهم روز غدیر می‌توان به شادی کردن و شاد کردن شیعیان حضرت علی علیه‌السلام، گذشت و بخشش، دست‌گیری از نیازمندان، صدقه دادن، اطعام مؤمنان و شکرگزاری به درگاه خدای سبحان به‌پاس نعمت بزرگ ولایت، زیاد صلوات فرستادن و وحدت و همدلی بین شیعیان می‌باشد.

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر تصریح کرد: موکب‌ها جهت ایجاد کار فرهنگی خصوصاً در اعیاد، نقش بسزایی دارند و باید هدف از برپایی موکب و ایستگاه صلواتی ابلاغ پیام اعیاد، به‌ویژه عید سعید غدیر باشد، باید در موکب‌ها سیره اهل‌بیت (ع) را ترویج دهیم و با تبیین فرهنگ اسلامی جوانان را با الگوهای اهل‌بیت (ع) آشنا کنیم.


موکب‌ها فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنند موکب‌ها فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنند موکب‌ها فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنند

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 36 بار