Sunday 19 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۱۷   برگزاری انتخابات مجمع قرآنیان شهرستان طبس در تیرماه

برگزاری انتخابات مجمع قرآنیان شهرستان طبس در تیرماه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس با اشاره به پیشرو بودن شهرستان در حوزه فعالیت های قرآنی به لحاظ کمی و کیفی، خبر از برگزاری انتخابات مجمع قرآنیان شهرستان طبس در تیرماه سال جاری داد.

به گزارش روابط عمومی ادره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی مجمع قرآنیان شهرستان طبس گفت: در راستای ضرورت ارزیابی و ساماندهی عملکرد و فعالیت های قرانی شهرستان و جهت نظم دادن به برنامه های قرآنی تشکیل مجمع قرآنیان بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام بهشتی فر تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل مجمع قرآنیان ، ارزیابی کیفی و کمی و ساماندهی عملکرد  فعالیت های قرآنی در شهرستان می باشد. 

وی گفت: شهرستان طبس به لحاظ کمی و کیفی در حوزه فعالیت های قرآنی از پیشروترین شهرستان ها در سطح استان می باشد و وجود مجمع قرآنیان به لحاظ نقشی که در هم افزایی فعالیت ها می تواند ایفا کند، به شدت حائز اهمیت است.

در این جلسه بعد از تبادل نظر و برابر تصمیم اعضا مقرر شد؛ انتخابات مجمع قرآنیان در تیرماه سال جاری با شرکت فعالان قرآنی شهرستان برگزار شود.

لازم به ذکر است در این جلسه آقایان قمصریان؛ پیشکسوت قرآنی، زیبائیان؛ بخشدار مرکزی، کدخدائی؛ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان، زنجانی طبسی از پیشکسوتان قرآنی، دکتر حیدری از اساتید قرآن، کفاشی بازرس مجمع قرآنیان و خانم ها رفعت؛ مدیر حوزه علمیه خواهران، جوبانیان از اساتید حفظ قرآن، الاهی؛ عضو مجمع قرآنیان و فتحی از فعالان قرآنی و دیگر فعالان حوزه قرآنی شهرستان حضور داشتند. 


برگزاری انتخابات مجمع قرآنیان شهرستان طبس در تیرماه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 66 بار