Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۳/۱۶   برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه

برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه

مراسم محوری سال‌روز ارتحال امام‌خمینی ره شهرستان حاجی آباد در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن صباغیان، امام‌جمعه زیرکوه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه، گفت: حقیقتی که همه انبیا تلاش کردند تا دین سیاسی را عرضه کنند و ائمه هم این آرزو را داشتند به‌جز دوران محدودی از امام علی و امام حسن ع تحقق پیدا نکرد امام آمد و حکومت الهی با امتی بی‌نظیر را در تاریخ اسلام ساخت

وی افزود: در مقابل تمام انسان‌های انزواطلب که دین را در حد اقامه نماز و احکام فردی می‌خواستند امام حقیقت دینی تازه‌ای بنام حاکمیت الهی را تعریف کرد. امام قیامش برگرفته از قیام سیدالشهدا که یک قیام سیاسی است بود.

وی در پایان گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات آشنایی با افکار امام و جلوگیری از تحریف اندیشه‌های ایشان است.

در ادامه این جلسه فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز ضمن تبیین شخصیت والای امام راحل ره، گفت: امام در اوج سختی‌ها به بلوک شرق نهیب می‌زند که به دامن اسلام برگردید، کمونیست را باید در موزه‌های تاریخ جستجوک امامر باغ سبزی که غرب گشوده است به آن اعتماد نکنید، بزرگ‌مردی که تاریخ را می‌دید تحلیل می‌کرد و بر اساس آن تحلیل پیام صادر می‌کرد.

وی افزود: منظومه فکری امام را که موردبحث قرار سه ضلع اساسی دارد. اولین ضلع منظومه فکری امام توحید باوری ایشان است. در هیچ کجای تاریخ نهضت امام نداریم جایی که امام ‌پیروز شود مغرور شود و یا در مسیر آن دچار چالش شده و امام ناامید شده باشد در فتح خرمشهر امام می‌گوید خرمشهر را خدا آزاد کرد. حکومت بر اساس ولایت‌فقیه، آزادی از قیدوبند پادشاهان و سلطنت‌طلب‌ها، پیشرفت و عدالت و عبودیت و بندگی اضلاع دیگر منظومه فکری ایشان بود.

وی ادامه داد: امام معتقد بودند باید در همه ابعاد مستقل باشیم. سیاست غرب تولید یاس و ناامیدی با استفاده از امپراطوری رسانه ایست و قصد تحریف اندیشه‌های ایشان را دارند و امام خمینی و امام حاضر ما معتقد به دیپلماسی التماسی نبوده بلکه معتقد به دیپلماسی مقاومت هستند.


برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام‌خمینی ره در مصلای نماز جمعه زیرکوه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 41 بار