Friday 17 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۱۰   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس؛ شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت های قوی ، فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد

شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت های قوی ، فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در نشست هیات اندیشه‌ورز شهرستان، خواستار توجه ویژه‌ی اقشار تأثیرگذار به امور فرهنگی با توجه به فضای خوب فرهنگی در شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در نشست هیات اندیشه‌ورز شهرستان که با موضوع تدوین سند تحول فرهنگی و تبلیغی برگزار شد با اشاره به  راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی، در موضوع شهرستان طبس، به رصد دقیق همه ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت شهرستان، احیای سرمایه اجتماعی و اصلاح فرایندها و توجه کامل به راهبری و نه تصدی‌گری و انجام عملیات‌های تمدنی و تقویت اداره مردم تأکید کرد و گفت: شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت‌های قوی ازجمله وجود امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع)، مناطق گردشگری زیاد، اساتید و فرهیختگان و ... فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد و ما در این مسیر به مشورت و همکاری همه دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف نیازمندیم.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود ازجمله مسئله اعتیاد گفت: نسبت آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان  نباید بی‌تفاوت بود و باید این مشکلات به‌مرور حل شوند.

لازم به ذکراست این نشست با حضور سید احمد حقانی؛ معاونت سیاسی فرماندار ویژه، علی کدخدایی؛ معاونت آموزشی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان و دکتر اسماعیل‌زاده از اساتید دانشگاه و دیگر افراد تأثیرگذار در حوزه فرهنگی شهرستان در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.


شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت های قوی ، فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت های قوی ، فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد شهرستان طبس با توجه به داشتن ظرفیت های قوی ، فضای زیادی برای کار فرهنگی دارد

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 41 بار