Monday 06 May 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۲/۰۳/۱۱   اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی در شهرستان بشرویه

 اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی در شهرستان بشرویه

اولین جلسه تحول سند فرهنگی شهرستان در محل نهاد امامت جمعه بشرویه برگزار شد.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدهادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در اولین جلسه تحول سند فرهنگی شهرستان گفت: اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی شهرستان بشرویه در محل نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه‌های خود به سمت‌وسوی کار تشکیلاتی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است در حرکت است که این کار قطعاً برکات زیادی در امور فرهنگی خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام نودهی افزود: امیدواریم در راستای طرح تحول و برنامه راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان، آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف در مسائل فرهنگی مذهبی و اجتماعی را بررسی و به نتیجه خوبی در سند تحول فرهنگی و تبلیغی شهرستان دست یابیم.

 در ادامه حجت‌الاسلام زارعی امام‌جمعه بشرویه گفت: برای اینکه در مباحث فرهنگی و تبلیغی موفق عمل کنیم باید سبق و سیاق گذشتگان را احیاء کنیم.

 حجت‌الاسلام زارعی با اشاره به مردمی‌بودن فعالیت‌های مذهبی در قبل از انقلاب افزود: مردم علی‌رغم فشارها و تهدیدات رژیم شاهنشاهی به دلیل اینکه فعالیت‌هایشان از حمایت مردمی برخوردار بود عاشقانه و خالصانه در میدان بودند.

 وی در ادامه گفت: اگر هیئات مذهبی ما خوب عمل می‌کنند به‌خاطر این است که به‌صورت مردمی وارد میدان شده‌اند و این یکی از نکاتی است که سازمان تبلیغات اسلامی باید آن را به‌صورت جدی پیگیر باشد.

 حجت‌الاسلام زارعی اجرای مسابقه و پیشی‌گرفتن در فعالیت‌های فرهنگی و امور خیر را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: مسابقه در امورات فرهنگی بسیار مهم و حیاتی است؛ اما اگر در این کار یکدیگر را کنار بزنیم باعث ازبین‌رفتن اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در جامعه خواهد شد.

 امام‌جمعه بشرویه با اشاره به عظمت رسالت منبر برای روحانیون گفت: هیچ ابزار تبلیغی به‌اندازه منبر کارساز نیست و امروز دشمنان اسلام در کنار منبر ابزارهای مختلف تبلیغی زیادی را تدارک دیده است که برای این هم باید برنامه داشته باشیم.

 وی هیئت و مسجدی را که به‌دوراز انقلاب و انقلابی‌گری باشد را سکولار دانست و افزود: ما باید در همه فعالیت‌های خود گفتمان انقلاب و امامین انقلاب را موردتوجه جدی قرار دهیم.

 وی در پایان، در تدوین سند تحول فرهنگی تبلیغی شهرستان خواستار رفع موازی‌کاری‌ها، بومی‌سازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی شد.


 اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی در شهرستان بشرویه  اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی در شهرستان بشرویه  اولین جلسه سند تحول فرهنگی و تبلیغی در شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 58 بار