Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۳/۱۱   برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه

برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه

کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول با حضور مسئولین هیئات مذهبی و مداحان با هدف توجیه این اقشار برای برگزاری برنامه های محتوایی و باشکوه غدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجتبی میری، مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول گفت: شما مسئولین هیات‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف امر اهل بیت را زنده می کنید.

امام رضا ( ع) در حدیثی می فرمایند: دانش‌های ما را بیاموزید و به مردم یاد بدهید که اگر مردم زیبایی های سخنان ما را می دانستند از ما پیروی می کردند و این وظیفه را امروز شما مسئولین هیات‌های مذهبی انجام می دهید.

قدر موقعیت و افتخار نوکری اهل بیت را بدانید که عنایتی است که از اهل بیت نصیب ما شده است

وی در ادامه در خصوص مهرواره محله همدل گفت: هدف آن نشر خوبیهاست و به نوعی کارهای خوب هیات را  می توانید منتشر کنید.

وی ادامه داد: ایجاد همدلی، تقویت امید و زمینه سازی برای پای کار آوردن همدلانه همه مردم در راستای تقویت پیوندهای اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و در همین راستا جهت‌گیری سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر مبنای تقویت پیوندهای اجتماعی قرار گرفته و مهرواره «محله همدل» با حضور عملیاتی تمام کنشگران خصوصا هیاتهای مذهبی نیز در این راستا طراحی شده است.

سپس حجت الاسلام حسن صباغیان امام جمعه زیرکوه ضمن تشکر از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی گفت : مسئول اداره تبلیغات اسلامی طلبه ای فاخر پرتلاش و دغدغه مند در حوزه تبلیغات هستند و در قسمت تبیین و روشنگری با حضور ایشان خوشبختانه تحول خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بزرگترین ظرفیت شبکه های مردمی  مذهبی در حال حاضر هیات‌های مذهبی هستند. همه خودشان را با افتخار عضو هیات مذهبی می دانند .دشمن نمی تواند در هیاتها دو قطبی ایجاد کند .

وی با  تبیین به ویژگی های هیات تراز انقلاب ادامه داد: چون دشمن از تقابل با نظام‌ ما مایوس شده به سراغ جنگ نرم ترکیبی شناختی رفته و به بدبینی مردم از علما و ایجاد یاس و ناامیدی روی آورده است.

حجت الاسلام صباغیان و مدرس کارگاه ادامه داد: هیاتی موفق است که به قرآن هم در کنار عترت توجه نماید و دشمن هم از این راه وارد و به تقابل اسلام عترت با اسلام قرآن پرداخته در حالی که این دو با هم خوبست باشد. هیاتی که به قرآن توجه کامل نداشته باشد اسمش هیات نیست

درپایان از دو نفر از مسئولین هیئتهای مذهبی آقای علی محمد صادقی مسئول هیات مذهبی جان نثاران چهارده معصوم(ع) حاجی اباد و خانم فاطمه جانی مسئول هیات مذهبی بانوان حاجی آباد تقدیر شد.


برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه برگزاری کارگاه آموزشی غدیر در سيره رضوی در حسینیه روستای اردکول زیرکوه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 34 بار