Tuesday 21 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۳/۱۰   برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین

برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین

مراسم ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) در بیش از 50 نقطه شهرستان قاین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری مراسم جشن ميلاد با سعادت حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) در بیش از 50 مسجد و حسینیه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: بمناسبت ميلاد با سعادت امام رضا (ع) و با هدف تبيين سيره زندگاني ائمه معصومين (ع) مراسم ميلاد با سعادت امام رضا (ع) با حضور تشکل هاي ديني، هيئات مذهبي و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی و محوریت روحانیون مستقر در سطح روستاها برگزار شد.

حجت الاسلام علیپور تصریح کرد: در اين مراسم که در مساجد و هيئات مذهبي شهرستان قاین برگزار شد، مداحان اهل بيت عصمت و طهارت در ثناي اهل بيت عصمت و طهارت (ع) به مولودي خواني پرداختند.

وی همچنین از برگزاری جشن محوری در محل حسینیه امام رضا (ع) در شهرک ولی عصر (عج) با حضور خادمین حرم مطهر رضوی (ع) خبر داد و افزود: در این مراسم که فرماندار و دیگر مسئولین و اقشار مختلف مردم حضور داشتند به 88 نفر به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

سخنرانی، مولودی خوانی، پخش شربت و شیرینی، اجرای سرود و ... از دیگر برنامه های این مراسم بود.


برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین برگزاری مراسم ميلاد حضرت امام رضا (ع) در مساجد و هیئات مذهبی قاین

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 49 بار