Monday 20 May 2024

جستجو

شهرستان طبس ۱۴۰۲/۰۳/۰۷   برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس درجلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت شهرستان بر لزوم برنامه‌های ویژه و تاثیرگذار دهه امامت و ولایت در شهر طبس تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت که در محل دفتر امام جمعه طبس برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد دهه امامت و ولایت در سال گذشته پرداخت و گفت: برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های ویژه و تاثیرگذار در دهه امامت و ولایت باید مورد توجه تمام دستگاههای شهرستان قرارگرفته و به نحو احسن نیز با هم افزایی اجرا شود.

 حجت الاسلام  محمدی امام جمعه طبس  ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از اعضای ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: رکن عالم ولایت است و کعبه سنگ بنایی است که ره گم نشود.

امام جمعه طبس گفت: ولایت کلید دین است. و ما هرچه داریم از اهل بیت علیهم السلام به ما رسیده است.

وی گفت:  از مسئولین می خواهیم با توجه به اینکه شهر طبس شهر دارالمومنین و ولایت مداری می باشد ، طوری برنامه ریزی نمایند  که حق این ایام به نحو احسن ادا شود.

در پایان حاضرین در جلسه نظرات خود را جهت برگزاری هرچه با شکوهتر مراسمات دهه امامت و ولایت بیان کردند.


برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس برگزاری جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت در شهر طبس

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 62 بار