Wednesday 22 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۳/۰۷   ماجراهای شیرین از خانواده ای 9 نفره حجت الاسلام احمد هوشنگی روحانی مستقر در روستای بزن آباد قاینات

ماجراهای شیرین از خانواده ای 9 نفره حجت الاسلام احمد هوشنگی روحانی مستقر در روستای بزن آباد قاینات

در شرایطی که امروزه بسیاری از خانواده ها به سمت داشتن فرزند کمتر گرایش پیدا کرده اند؛ حجت الاسلام احمد هوشنگی روحانی مستقر روستای بُزن آباد قاینات، شیرینی داشتن ۷ فرزند را تجربه می‌ کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام هوشنگی متولد 1364 روستای بُزن آباد شهرستان قایناتِ خراسان جنوبی در سن 14 سالگی ازدواج کرده و الان دارای 7 فرزند قد و نیم قد میباشد که 4 نفر از این فرزندان دانش آموز و بسیار درس خوان هستند. بطوریکه به قول معلمشان  محمد حسن در کلاس ریاضی یک نخبه و سرآمد دیگر دانش آموزان می باشد و به دیگر دانش آموزان در درس ریاضی بسیار کمک می کند.

 

بنت الهدی فرزند دیگر حجت الاسلام هوشنگی نیز در درسهایش بسیار موفق هست و می خواهد در آینده معلم بشود.

 

وی زندگی با 7 فرزند را بسیار شیرین می داند و می گوید هرچند که همه فرزندان مثل هم هستند ولی معمولا دخترها بیشتر خودشان را برای پدر و مادر شیرین میکنند.
همسر حجت الاسلام هوشنگی می گوید شاید یه عده ای حرفم را شعار بدانند ولی واقعا زندگی با 7 فرزند طعم و شیرینی زیادی دارد بطوریکه هر فرزندی که به زندگی ما اضافه شده روزی و برکت هم به همان اندازه و شاید بیشتر با خودش آورده است.
حجت الاسلام هوشنگی به زوجهای جوان توصیه می کند که اصلا بخاطر مسائل مالی و مشکلات اقتصادی طعم شیرین مادر و پدر شدن را از دست ندهند چون همانطور که در آیات و روایات هم آمده هر فرزندی که پا به این دنیا میگذارد خداوند سبحان روزیش را با خود فرزند می فرستد.
بنده با داشتن 7 فرزند و با حقوق طلبگی اصلا در زندگی حتی به اندازه یه ساعت درمانده و پیش زن و بچه هام شرمنده نشده ام.

ماجراهای شیرین از خانواده ای 9 نفره حجت الاسلام احمد هوشنگی روحانی مستقر در روستای بزن آباد قاینات ماجراهای شیرین از خانواده ای 9 نفره حجت الاسلام احمد هوشنگی روحانی مستقر در روستای بزن آباد قاینات

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 202 بار