Wednesday 22 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۲/۰۳/۰۲   مربیان و فعالان قرآنی،با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب همت گمارند

مربیان و فعالان قرآنی،با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب همت گمارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی شهرستان طبس بر همت جامعه قرآنی به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی شهرستان طبس که در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس و با حضور جمعی از فعالان قرآنی و اعضای مجمع قرآنیان شهرستان طبس برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند قرآنی در این شهرستان و ظرفیت بالای این منطقه برای اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی و قرآنی، با اشاره به ضرورت پرداختن به مسئله جهاد تبیین و دغدغه مقام معظم رهبری در این خصوص، از مدیران، مربیان و فعالان قرآنی خواستند که جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده و با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب در میان اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان همت گمارند.

در این نشست که در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس برگزار شد، تعدادی از فعالان قرآنی این شهرستان، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت برنامه‌های قرآنی این منطقه، به بیان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهرستان برای اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند و مطالبات خود را از سازمان تبلیغات اسلامی بیان کردند.

برگزاری دوره های تخصصی قرائت ویژه برادران و خواهران، اجرای دوره‌های تربیت کادر متخصص، کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی و... با همکاری اداره امور قرآنی استان، از جمله مسایل مطرح شده و مصوبات این جلسه بود.


مربیان و فعالان قرآنی،با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب همت گمارند مربیان و فعالان قرآنی،با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب همت گمارند مربیان و فعالان قرآنی،با استفاده از آیات قرآنی، نسبت به تبیین صحیح آرمان‌های انقلاب همت گمارند

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی طبس
بازدید : 42 بار